Avatar billede drebis Nybegynder
04. august 2005 - 09:02 Der er 5 kommentarer

hvad gør jeg ved logfil

Jeg har gemt logfil men ved ikke hvad jeg må gøre ved det

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 08:46:29, on 04-08-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\F-Secure\BackWeb\7681197\Program\SERVIC~1.EXE
C:\Programmer\F-Secure\Anti-Virus\fsgk32st.exe
C:\Programmer\F-Secure\Anti-Virus\FSGK32.EXE
C:\Programmer\F-Secure\Anti-Virus\fssm32.exe
C:\Programmer\F-Secure\BackWeb\7681197\Program\BackWeb-7681197.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\F-Secure\Common\FSM32.EXE
C:\PROGRA~1\Aveo\Attune\bin\attune_ce.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
C:\Programmer\F-Secure\Common\FSMA32.EXE
C:\Programmer\Lexmark X1100 Series\lxbkbmgr.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\CMESys.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jucheck.exe
C:\Programmer\Lexmark X1100 Series\lxbkbmon.exe
C:\Programmer\F-Secure\Common\FSMB32.EXE
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Save\Save.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\F-Secure\Common\FCH32.EXE
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\F-Secure\Common\FAMEH32.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\GMT\GMT.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\F-Secure\Common\FNRB32.EXE
C:\Programmer\F-Secure\Common\FIH32.EXE
C:\Programmer\F-Secure\Anti-Virus\fsav32.exe
C:\Programmer\BearShare\BearShare.exe
C:\Programmer\Valve\Steam\Steam.exe
C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\DOCUME~1\ILSEDR~1\LOKALE~1\Temp\Midlertidig mappe 1 for hijackthis[1].zip\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.webbyen.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://search.qsrch.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
F3 - REG:win.ini: load=C:\WINDOWS\system32\yaowcknie\csrss.exe
F3 - REG:win.ini: run=C:\WINDOWS\system32\yaowcknie\csrss.exe
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: URLLink Class - {4A2AACF3-ADF6-11D5-98A9-00E018981B9E} - C:\Programmer\NewDotNet\newdotnet6_38.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Programmer\F-Secure\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [AttuneClientEngine] C:\PROGRA~1\Aveo\Attune\bin\attune_ce.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BearShare] "C:\Programmer\BearShare Test\BearShare.exe" /pause
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X1100 Series] "C:\Programmer\Lexmark X1100 Series\lxbkbmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [New.net Startup] rundll32 C:\PROGRA~1\NEWDOT~1\NEWDOT~1.DLL,NewDotNetStartup -s
O4 - HKLM\..\Run: [CMESys] "C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\CMESys.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "C:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [csrss] C:\WINDOWS\system32\yaowcknie\csrss.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WhenUSave] "C:\Programmer\Save\Save.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [csrss] C:\WINDOWS\system32\yaowcknie\csrss.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\programmer\valve\steam\steam.exe" -silent
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: GStartup.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O10 - Hijacked Internet access by New.Net
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab
O23 - Service: F-Secure BackWeb (BackWeb Client - 7681197) - Unknown owner - C:\PROGRA~1\F-Secure\BackWeb\7681197\Program\SERVIC~1.EXE
O23 - Service: F-Secure BackWeb LAN Access - Unknown owner - C:\Programmer\F-Secure\BackWeb\7681197\Program\fsbwlan.exe
O23 - Service: F-Secure Gatekeeper Handler Starter - F-Secure Corp. - C:\Programmer\F-Secure\Anti-Virus\fsgk32st.exe
O23 - Service: F-Secure Network Request Broker - F-Secure Corporation - C:\Programmer\F-Secure\Common\FNRB32.EXE
O23 - Service: F-Secure Authentication Agent (FSAA) - F-Secure Corporation. All Rights Reserved. - C:\Programmer\F-Secure\Common\FSAA.EXE
O23 - Service: F-Secure Management Agent (FSMA) - F-Secure Corporation - C:\Programmer\F-Secure\Common\FSMA32.EXE
O23 - Service: iPod Service (iPodService) - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. august 2005 - 09:39 #1
Så lige at du har et spg. ang. formatering. Skal vi fortsætte her, eller vil du formattere?
Avatar billede drebis Nybegynder
04. august 2005 - 12:44 #2
jeg ved ikke hvad der er bedst?
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. august 2005 - 13:23 #3
I den sidste ende er det din beslutning. Men formatering kan være en fordel, så får man en hel ren computer. Hvis du beslutter dig for det sidste, så husk at hente sikkerhedsprogrammer mv. evt brænd dem over på cd inden du formaterer, og træk netstikket ud indtil du har installeret sikkerhedsprogrammerne
Avatar billede drebis Nybegynder
04. august 2005 - 14:31 #4
når du skriver sikkerhedsprogrammer mener du så virusprogrammer?
når jeg så har gjort det hvordan formaterer jeg så?
Avatar billede magictouch Nybegynder
04. august 2005 - 14:36 #5
Ja antivirus og firewall evt  sp1 eller sp2. Du får glimrende vejledninger i dit andet spg. ang. formattering;)