Avatar billede costello Nybegynder
04. august 2005 - 06:33 Der er 7 kommentarer

Overvågning af TDC webmail

Hej,

Dette er mit første spørgsmål på eksperten, så bær over hvis der sker noget dumt!

Jeg sidder bag en proxy server som ikke tillader at vi bruger f.eks. Outlook/Thunderbird. Men vi kan godt bruge webmail. Så mit spørgsmål er: Er der nogen som kender til et program (helst freeware selvfølgelig) som kan overvåge en TDC webmail konto. Jeg har set er der findes til både Hotmail, iName med flere.

På forhånd tak
- Jan
Avatar billede vejmand Juniormester
04. august 2005 - 07:04 #1
Jeg kender ikke noget program som kan klare det, men hvis du kan leve med at køre vinduet minimeret er der en løsning:
Log ind på din Webmail -> Indstillinger -> Egenskaber -> Flueben i "Blink ved ny mail i indbakken"

Nu blinker den med teksten "Ny mail" i proceslinien når der er kommet post.
Avatar billede japping Nybegynder
04. august 2005 - 07:50 #2
Du kan finde dem her: http://www.thefreecountry.com/php/emailclients.shtml

Er der noget du gerne vil vide ?
Avatar billede costello Nybegynder
04. august 2005 - 10:11 #3
Vejmand,

Tak for dit svar det er da bedre en ingenting.

mvh
- Jan
Avatar billede costello Nybegynder
04. august 2005 - 10:14 #4
Japping,

Jeg er ikke helt med - det du henviser tii er det ikke "blot" webbaserede mail klienter, jeg tænkte mere på et lille program som kunne sidde i taskbaren og overvåge á la Netscape Notifier

- Jan
Avatar billede goodpeace Nybegynder
21. marts 2006 - 00:27 #5
miranda plus et pop3-tjekker plugin vil kunne klare dit problem.

se mere på miranda-im.org
Avatar billede goodpeace Nybegynder
21. marts 2006 - 00:29 #6
- forudsat du har pop3 access til din mailbox hos tdc, men det går jeg ud fra. Hvis så der er lukket for alt pop3 trafik i din proxy, så kan det måske være svært at tilgå hvilken som helst mailboks med andet end webmail...
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juli 2006 - 07:22 #7
Er problemet løst?