Avatar billede reion Nybegynder
03. august 2005 - 00:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ang. shadowbane trail version?

lo alle

Jeg har fået dl shadowbane trail version efter 6-7 timer og da filen  endelig var dl hed den shadowbanetrail.sit, jeg kunne ikke åbne filen og installere den, så jeg prøvede at omdøbe den til .exe i enden, tænkte at det kunne være at det så blev et installationsprogram, det gjorde det ikke. Jeg kan ikke åbne den uden den siger at jeg skal bruge ms-dos, og da jeg bruger xp hænger det ikke sammen. Jeg har prøvet at omdøbe filen tilbage til .sit men det vil den ikke, da den siger at der er et andet program der bruger det, hvilket jeg ikke kan se hvad skulle være for et, da det blev dl direkte ned på skrivebordet. Hvad kan jeg gøre for at få den omdøbt igen til .sit og hvad skal jeg gøre for at kunne bruge filen? på forhånd tak.
Avatar billede ksoren Nybegynder
03. august 2005 - 01:31 #1
Jeg tror du har hentet MAC-versionen
Avatar billede ksoren Nybegynder
03. august 2005 - 01:33 #2
Jeg kan se http://www.shadowbane.com/us/FreeTrial.php har en til både pc og mac
Avatar billede reion Nybegynder
03. august 2005 - 02:02 #3
doh, du har ret. Havde jeg ikke set. Jeg prøver at dl den stufit og se om det skulle få den til at virke, ellers skal jeg til at dl det hele forfra igen.

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det. Bare skriv et eller andet som svar, så jeg kan give dig poient:)
Avatar billede reion Nybegynder
03. august 2005 - 03:30 #4
Virkede heller ikke med stuffit, enten er det fordi jeg ikke kan ændre den tilbage til .sit eller også er det fordi at .sit filen er noget der kun kan køre på mac.
Avatar billede ksoren Nybegynder
04. august 2005 - 18:13 #5
svar. Grunden til det ikke virker er, at spillet er 'kompileret' specielt til at køre på Mac's platform