01. august 2005 - 20:33Der er
12 kommentarer og 1 løsning
flyt mus og klik
Jeg er ved at lave et program der skal kunne flytte musen til (x,y) og så klik på det punkt. Det skal bruges til noget simulering af en bruger og jeg vil gerne have det så generel som muligt.
Dvs. jeg ikke nødvendigvis ved om det er en applet eller flash eller noget andet der klikkes på.
Men kan det overhovedet lade sig gøre med c# og hvordan? Kræver det evt. meget ekstra software og hvad?
Det var heller ikke det jeg mente :) Jeg mente blot om det kunne lade sig gøre ligegyldigt om man klikke på en flash ting eller applet. Altså uden at kende noget til de vinduer der er åbnet.
[StructLayout(LayoutKind.Sequential)] struct MOUSEINPUT { public int dx; public int dy; public int mouseData; public MOUSEEVENTF dwFlags; public int time; public IntPtr dwExtraInfo; }
[StructLayout(LayoutKind.Explicit)] struct INPUT { [FieldOffset(0)] public int type; [FieldOffset(4)] public MOUSEINPUT mi; }
Skal jeg impotere nogle forskellige klasser for at det virker?
Errors: The type or namespace name 'DllImport' could not be found The type or namespace name 'StructLayout' could not be found The type or namespace name 'FieldOffset' could not be found
Koden virker fint mht. til at flytte musen og dobbelklikke så der er bare fedt.
Mange tak for hjælepn driis :)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.