Avatar billede dj-meisner Nybegynder
01. august 2005 - 00:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

<li> virker ikke i ff

hvordan får jeg <li> til at virke i FireFox?????????????
Avatar billede milandt Nybegynder
01. august 2005 - 01:04 #1
<ul>
<li>hep hey</li>
</ul>

sådan?
Avatar billede bertelbrander Praktikant
01. august 2005 - 01:04 #2
<li> virker i FireFox.
Må vi se et eksempel der ikke virker i ff?
Avatar billede milandt Nybegynder
01. august 2005 - 01:07 #3
Avatar billede dj-meisner Nybegynder
01. august 2005 - 02:33 #4
mig som lavede en fejl..
Avatar billede olebole Juniormester
01. august 2005 - 03:10 #5
Ja, så ville det da også være tåbeligt at spilde points eller energi på en lille tak til de brugere, der har brugt deres fritid på at gennemskue dine fejl  :oP
Avatar billede rtfm_now Nybegynder
01. august 2005 - 04:20 #6
siden hvornår er "tak" blevet almindelighed på eksperten ?-) da dumt at nogensinde forvente det olebole.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
01. august 2005 - 19:29 #7
DJ-Meisner tro du ikke snart at du bør tage din opførsel op til en større revision. Du stille spørgsmål i flæng!.

rtfm_now>> tak for din "fine" anmeldelse af min artikel. Nu har jeg så ikke CSS3 med i min artikel, men resten er da fint kritik jeg kan rette mig efter.

ha det godt allesammen!

mvh
foxmulder58