Avatar billede chili17 Nybegynder
31. juli 2005 - 20:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opdaterer og hakker i lyd / wacom

Det er som om min pc opdaterer et eller andet med sekunders mellemrum - ihverttilfælde resulterer det i at lyden hakker fra alle medier - men også min tegneplade Wacom laver udfald, og man er nødt til at løfte pennen fra pladen for at der skabes forbindelse igen - også her med uregelmæssige sekunders mellemrum

Og det jeg selv har kunnet finde ud af er at problemet kun forekommer når jeg er koblet på internettet - og det er så her stofanet

Nogen der har forslag til en løsning på problemet
Avatar billede halifax Nybegynder
31. juli 2005 - 23:17 #1
Dit andet spørgsmål om det samme er her
http://www.eksperten.dk/spm/636330

- luk det ved at acceptere dit eget svar.
-----------------------------

Åben Joblisten, klik Vis - Vælg kolonne og sæt hak ud for PID

Åben din Stofanetforbindelse. Klik dernæst start - Kør skriv cmd <Enter> og skriv kommandoen

netstat -ano

Her kan du nu se hvilke forbindelser, der er aktive og der vises også PID nummeret - altså nummeret på programmet.
I Jobliste under Processer kan de se, hvilket program der har de enkelte PID numre og ud fra det kan du finde frem til det program, som åbenbart står og vil i kontakt med nettet.
Det kan være et eller andet indstilling i pågældende program, eller det kan være et spyware program, som vil udnytte din internetforbindelse.
Har du tjekket for virus og spyware for nylig, ellers gør det.
Avatar billede chili17 Nybegynder
31. juli 2005 - 23:53 #2
Takker for det halifax - det var noget lokal serverværk der kørte i baggrunden - og for en god ordens skyld har jeg tjekket for spyware

smid lige et svar
Avatar billede halifax Nybegynder
03. august 2005 - 01:15 #3
Aha, nå sådan...  :)

Du får et svar.