Avatar billede chili17 Nybegynder
31. juli 2005 - 18:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

opdaterer og hakker i lyd / wacom

Det er som om min pc opdaterer et eller andet med sekunders mellemrum - ihverttilfælde resulterer det i at lyden hakker fra alle medier - men også min tegneplade Wacom laver udfald, og man er nødt til at løfte pennen fra pladen for at der skabes forbindelse igen - også her med uregelmæssige sekunders mellemrum

Nogen der har forslag til en løsning på problemet
Avatar billede halifax Nybegynder
31. juli 2005 - 18:51 #1
Har du lidt erfaring med at kikke i Jobliste kan du se om der er et kørende program, som du mener ikke skal køre - eelr som du ikke kender. Se ligeledes efter om et program har et stort cpu forbrug, som det ikke bør have. Luk evt. programmet - eller Processen ned.

H-klik proceslinien g vælg Jobliste, eller tast Ctrl+Alt+Delete.
Avatar billede chili17 Nybegynder
31. juli 2005 - 19:13 #2
Der er ikke noget fremmed program der kører - men nu har jeg lige prøvet at lukke af for internet forbindelsen (stofa) - og så er der ikke noget - så det må være her der foregår et eller andet - aner bare ikke hvad
Avatar billede chili17 Nybegynder
31. juli 2005 - 20:31 #3
Lukker og flytter spørgsmålet