Avatar billede ttrold Praktikant
31. juli 2005 - 10:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken skærm skal jeg vælge?

Hej

Thja: 'Hvad skal jeg vælge?'

Jeg vil gerne have en fladskærm med disse krav:
min 17"
min 1600x1200
Skal også bruges til spil
Rimeligt klart billede
Pris: - max. 2500-3000

Hvad skal jeg kigge efter og hvad skal jeg vælge?

Håber i kan hjælpe.

/TTrold
Avatar billede kick Nybegynder
31. juli 2005 - 11:18 #1
Det kan du vist ikke købe for bare 2500-3000Kr ikke engang en 17"

Men jeg vil nu aligvel anbefale dig en kannon god TFT skærm.Til de penge du mener
du vil bruge..
Mærke : Samsung SyncMaster 913B (Sølv / Sort) Pris 2848Kr Hos GetMore
Link : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=140434
Avatar billede ttrold Praktikant
31. juli 2005 - 12:35 #2
ej, jeg er godt klar over, at kravet med 1600x1200, måske var skudt lidt over målet.. men det ser rigtigt godt ud.

Jeg mangler bare lige - hvad skal man kigge efter - og kan den bruges til spil?
Avatar billede kick Nybegynder
31. juli 2005 - 13:12 #3
Så skal du kigge efter opdateringshastighenden den jeg har givet dig link til er ned på hele 8MS,hvilket er ret godt når men skal game.
Også dot størrelse skal men også kigge efter