Avatar billede win-x.dk Nybegynder
31. juli 2005 - 02:06 Der er 9 kommentarer

Msi bundkort i Aldi pc @ OC bios

Jeg har en Aldi PC
men den kan ikke OC@ fra bios er der en anden bios man kan bruge

Det er et MSI MS-7012 bundkort ?

Thomas
Avatar billede rebecca Novice
31. juli 2005 - 06:58 #1
prøv at kigge her>>>http://www1.medion.com/dk/
Avatar billede rebecca Novice
31. juli 2005 - 06:59 #2
Ps....Men tvivler du finde en opdatering hvor OC er Implementeret
Avatar billede kenp Novice
31. juli 2005 - 10:34 #3
prøv lige at hente everst

www.lavalys.hu også se hvad den kalder bundkortet så er det nok nemmere at finde noget på msi
Avatar billede peet49 Nybegynder
31. juli 2005 - 11:33 #4
Du skal på MSI`s hjemmeside under support og se, om der er en biosupdate, der passer til dine krav.
Avatar billede donby Nybegynder
01. august 2005 - 17:41 #5
hvorfor OC?? det kræver som regel en del xtra køling, til chipsæt, gfx kort og processor. Det øgede strømforbrug kan endda resultere i du skal have ny psu osse.. det er vel at mærke hvis du skal OC så det kan bruges til noget.. Du tror ikke du bare skal have et nyt gfx kort eller større processor?? hvad sidder der i dyret??
Avatar billede mrrius Nybegynder
23. august 2005 - 12:39 #6
oc , det var da i gamle dage man havde brug for det , idag skal du bare give extra for grafikkortet , så kører det. hvis du får overclokket f.eks 10 % så mærker du det ikke... Du kan måle dig til det! Det kommer f.eks ikke til at betyde at du kan spille i en tak højere opløsning. Det betyder tilgengæld nok nærmere at computeren bliver ustabil , med masse af blå skærm til følge.
For at overclokke , skal man for det meste investere i en godt bundkort , et rigtig godt cpu- køler , dyere ram , ram køler. det koster extra , og så syntes jeg at m,an lige så godt kan have givet de extra penge i en større cpu fra starten.
Jeg kan fårstå det lidt , hvis man skal bruge den aller hurtigste computer , og har penge nok , men selv i den tilfelde , så køber man vel bare flere computere og kører windows server 2003 og lader computerne køre som 1 computer.
Avatar billede rebecca Novice
14. februar 2006 - 00:32 #7
husk at lukke spg.
Avatar billede rebecca Novice
30. april 2006 - 00:19 #8
Måske tid at lukke spg.
Avatar billede rebecca Novice
31. oktober 2006 - 17:17 #9
husk at lukke spg.