Avatar billede donca Nybegynder
29. juli 2005 - 20:22 Der er 5 kommentarer

billed til TV skærm fra GeForce FX 5200 kort uden forstyrrelse sk

Jeg har lige længe brugt min computer, til at køre DVD film, fra mit DVD drev, jeg køre dem via. mit Geforce FX 5200 kort, til TV'et, problemmet er, jeg ikke kan bruge min computer i mellemtiden, da jeg enten skal køre "enkelt" eller "klon" ang. skærm-opsætning, jeg bruger min software fra DVD-afspilleren "WinDVD", jeg har kigget lidt på deres side, om det understøtter nogen anden måde, at sende billderne til TV'et, måske en måde, hvor man stadig kan bruge sin computer imens den køre film... men uden held.

findes det ikke, eller måske i et andet software?
Avatar billede kenp Novice
29. juli 2005 - 20:29 #1
du kan jo udvide skrivebordet til tv skærmen også trække din dvd-afspiller derover....

Men ejg har også med held fået mediaplayer at kunne være minimeret på den ene skærm mens filmen blev vist på mit tv.. (kan dog ikke huske hvordan...)
Avatar billede donca Nybegynder
29. juli 2005 - 20:36 #2
kender også den måde, men den begynder at vise "nav. bars" heletiden
Avatar billede pzycho Nybegynder
31. juli 2005 - 17:55 #3
Du kan downloade videoLAN afspilleren eller divX playeren, de kan begge maksimeres på den anden skærmn når man udvider skrivebordet, vel og mærke uden at der kommer menulinier på...
Avatar billede donca Nybegynder
11. november 2005 - 22:44 #4
fik divx, vlc og winamp (meget ustabilt) til at gøre det.. dog brændte jeg mit kort af for nogen dage siden =)

ved ikke hvad det skyldes, men vil ikke tro det var min duascreen screening..

points pzycho?
Avatar billede pzycho Nybegynder
12. november 2005 - 09:38 #5
nej tak.. behold du dem bare...