Avatar billede clight Nybegynder
27. juli 2005 - 09:45 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I om min side?

www.rejseguiden.com ?
Avatar billede trekkies Juniormester
27. juli 2005 - 09:55 #1
Din menu midt på side er for sammen presset.

Designet flytter sig alt efter hvilken side man er på.

Du har 58 fejl på siden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.rejseguiden.com/

Du har også fejl i din css file:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?profile=css2&warning=2&uri=http%3A//www.rejseguiden.com/
Avatar billede trekkies Juniormester
27. juli 2005 - 10:01 #2
Nu er jeg på din Kontakt side, og jeg klikker på "Send Besked" knappen uden at skrive noget i boksene,jeg får først en fejl meddelse på den anden side, jeg synes at det vil blive bedre hvis fejl meddelsen kommer når at man klikker på "Send Besked" kanppen.
Avatar billede trekkies Juniormester
27. juli 2005 - 10:01 #3
kanppen = knappen.
Avatar billede trekkies Juniormester
27. juli 2005 - 10:05 #4
Fint med et fotoalbum, men jeg håber at der kommer flere byer til :)

På din "Bliv Medlem" side er der en "Sikkerhedskode" hvad gør den?

Får også først fejl meddelsen på næste side.
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. juli 2005 - 10:07 #5
Cool nok :)
Har kun lidt foreslag til ændringer:
>> Giv det hvide søgfelt i højre side samme farve som venstre side af toppen.
>> Lav baggrunden en anden farve end hvid. Grå, eller evt. et svagt mønster.

Eks: http://www.lassefernov.dk/exp/rejseguiden.jpg
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. juli 2005 - 10:08 #6
Øh heh ok mener ikke selve søgefeltet, men baggrunden - anyway det fremgår af eksemplet :)
Avatar billede trekkies Juniormester
27. juli 2005 - 10:10 #7
På din "Bogshop" side, vil det være en god ide med billeder på bøgerne.

Skal lige sige at jeg har testet siden med Firefox 1.05
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. juli 2005 - 10:18 #8
Og ja det midt på siden er sammenpresset i Firefox.
De dashed linier er af en eller anden årsag mørkere i Firefox, og det gør det presset. Men det fungerer fint i IE, ellers sæt en større padding på de bokse.
Avatar billede clight Nybegynder
27. juli 2005 - 10:35 #9
wow! så hurtigt regnede jeg ikke med at få svar :) Jeg må tage hatten af for dit arbejde Doggy82. Håber du snart finder en praktikplads.

Grunden til at der ikke er blå baggrund hele vejen i toppen skyldes at jeg i øjeblikket prøver at validere siden i henhold til W3 standarter.
Avatar billede clight Nybegynder
27. juli 2005 - 10:38 #10
"Sikkerhedskoden" under "Bliv Medlem" er for at sikre mig mod folk, som kører scripts blot for at oprette en masse brugere. På denne måde skal de indtaste sikkerhedskoden når de opretter og derfor kan det ikke gøres af en script. Nu vil jeg gerne give 20 point til doggy og 10 til Trekkies, hvordan gør jeg?
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. juli 2005 - 10:47 #11
Trekkies skal lægge et svar først :)
Avatar billede clight Nybegynder
27. juli 2005 - 10:55 #12
Han har måske ikke lyst?
Avatar billede trekkies Juniormester
27. juli 2005 - 11:32 #13
Jeg skulle lige lave et sikkerheds tjeck på min computer :)

Jeg springer over i dag, du giver dem til doggy82 :)
Avatar billede clight Nybegynder
27. juli 2005 - 11:34 #14
være så artig og mange tak for hjælpen :)
Avatar billede clight Nybegynder
02. august 2005 - 10:33 #15
OK så er de fejl rettet - hvad synes I nu om mit design på www.rejseguiden.com ?