Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 11:36 Der er 24 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. april 2001 - 11:42 #1
Her er der en mere der bør afsluttes: http://www.eksperten.dk/spm/62910

/per
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 11:43 #2
det er sjovt der næsten aldrig sker noget :(
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. april 2001 - 11:46 #3
disky> Har du prøvet at sende den til info@eksperten.dk?

/per
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 11:49 #4
nix men det gør jeg nu
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
10. april 2001 - 12:06 #5
HALLO kommer jeg ikke igennem. Der er en der har oprettet et ? på min konto og budt på det også fra min konto. Derfor kan det aldrig blive til SNYD vel?
PS: Det er sq ikke mig der har oprettet sådan et ? fostået!!!
Avatar billede snowball Novice
10. april 2001 - 12:11 #6
brianbertelsen/vaersgo: Nu har du jo lige afsløret dig selv i og ha\' 2 brugernavne her på Eksperten, og det er jo (heller) ikke tilladt !!!

Snowball
Avatar billede snowball Novice
10. april 2001 - 12:12 #7
brianalbertsen, sorry ;)

Snowball
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 12:22 #8
brianalbertsen: så må du jo skrive til admin og forklare din sag
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. april 2001 - 12:26 #9
Her er også et par lidt for tydlige snydere....

http://www.eksperten.dk/spm/63265

Prøv at kopiere stien i Netfreak14´s e-mail altså:

www.4you4ever.subnet.dk

Så bliver man sørme stillet videre til theGayDog´s HP... tsk tsk...

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=thegaydog

/Nikolaj
Avatar billede wismann Nybegynder
10. april 2001 - 12:39 #10
Det var sku F.....S!!!!!!!!!!!! Hvor lære de det????

*Wismann*
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
10. april 2001 - 13:22 #11
thegaydog er en af mine venner IRL..
han kan mit password her inde på eksperten.dk , og jeg kan hans.
Desuden kan jeg selv lave mine egne logoer.
Og den email adresse har jeg slet ikke.
Jeg har en helt anden.
Den eneste som der skal slettes er thegaydog, det er ham som der er logget ind som mig, og oprettet det her spm, og det har jeg ved gud ikke givet ham lov til... !
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 13:24 #12
hvis han kender dit password beder du jo selv om problemmer.

Kender han også din pin kode til dit hævekort ?
Avatar billede thegaydog Nybegynder
10. april 2001 - 14:36 #13
disky - Jaaa!! *GGGGG*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. april 2001 - 15:42 #14
Admin kan jo passende kigge forbi her, når han alligevel er i gang...

http://www.eksperten.dk/spm/63564
Avatar billede cluster Nybegynder
10. april 2001 - 17:30 #15
neeeeeeej, netfreak14.... det er åbenbart det navn hvor du gerne vil samle pointene fra alle de falske brugere. Derfor er det ok at thegaydog slettes bare ikke din \"hovedbruger\" ryger. Du har givetvis flere fake brugere, men du kan godt regne med at netfreak14 ryger sig en tur, så du må starte forfra med dit brugershow!
Avatar billede cluster Nybegynder
10. april 2001 - 17:31 #16
<nb>eeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ppppppppppppppppprooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeee</nb>
Avatar billede hvid Nybegynder
12. april 2001 - 21:08 #17
jeg har 240 point - ret imponerende, men de går alle til den der kan svare på hvad meningen med livet er!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
17. april 2001 - 17:08 #18
vaersgo slettes. De andre er slettet ! Det har været påske, og det holder vi så også engang imellem, derfor svartiden !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. april 2001 - 18:34 #19
Hey Andreas. Forhåbentlig har i også haft en God Påske! Kan du ikke lige smutte forbi dem her også.

http://www.eksperten.dk/spm/63564
http://www.eksperten.dk/spm/64959
http://www.eksperten.dk/spm/62910

/Nikolaj
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. april 2001 - 23:40 #20
Her er der mere snyd:

http://www.eksperten.dk/spm/65371

/per
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. april 2001 - 09:53 #21
Nikolajdu>> Slettes !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. april 2001 - 09:57 #22
????
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
18. april 2001 - 09:59 #23
Den kunne misforstås, det tænkte jeg ikke på. jeg mener selvsagt de snydere du påpegede, men det ved du nok !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. april 2001 - 10:02 #24
Damn jeg blev sgu lige bange.... *ggg*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. april 2001 - 10:04 #25
Anyway Andreas - tak for oprydningen.