Avatar billede vaersgo Nybegynder
10. april 2001 - 11:34 Der er 20 kommentarer

Hvem vil vise mig rundt i Albertslund da jeg er ny!

Hvem vil vise mig rundt i Albertslund da jeg er ny inflytter
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
10. april 2001 - 11:35 #1
Helt sikkert det vil jeg da gerne.
her er min Mail så kan du jo mail\'e mig istedet: ALbertsen@briansmail.com
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 11:35 #2
jeg tror vi har en snyder lige her !!!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
10. april 2001 - 11:37 #3
Denne kategori er ingenting der var en NARKOMAN der pillede ved min PC.
Glem det der er SQ ingen point!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. april 2001 - 11:40 #4
hæ..sikke en kategori at forsøge at snyde i...
Avatar billede disky Nybegynder
10. april 2001 - 11:41 #5
ja og det er meldt allerede
Avatar billede vaersgo Nybegynder
10. april 2001 - 11:52 #6
Tjeck mine point!
Det kan jo ikke være snyd vel?!?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. april 2001 - 12:15 #7
joda!
du er oprettet i dag og fyrer alle dine point af i en kategori der ikke er særligt brugt, på et spørgsmål der burde have været stillet i kategorien Fri Debat, i den tro at du vil slippe godt fra at overføre dine point til brianalbertsen!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. april 2001 - 12:21 #8
Det er jo hele 3 ting... Det går virkelig ikke... :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. april 2001 - 12:23 #9
*GGG*
Avatar billede staz Nybegynder
10. april 2001 - 12:25 #10
Nu skal vi heller ikke være for onde ved ham. Det er hårdt og være ny til flytter så her er et kort over albertslund til ham:

Jeg har aldrig set mere oplagt snyd:

http://www.pixel-studios.dk/albertslund.gif

Og forresten: brianalbertsen fra albertslund. *LoL*

---- Staz ----
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
10. april 2001 - 12:29 #11
For det første kommer jeg fra Taastrup og der har jeg boet hele mit liv!
For det andet er det stadig ikke mig der stillede det lorte spørgsmål!
For det tredje hvis det var snyd ville jeg jo ikke kunne gøre andet end at flytte mine point til min egen konto - d.v.s. at jeg vandt lige så meget som jeg tabte - d.v.s at jeg ville være totalt idiot hvis jeg prøvede og...
DET ER JEG ALTSÅ IKKE!!!!!!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. april 2001 - 12:34 #12
når du nu selv kan se at det er et lorte-spørgsmål, hvorfor lagde du så et svar??
Avatar billede NanoQ Nybegynder
10. april 2001 - 12:40 #13
Well... der er jo ikke SKET noget snyd mht. til point, da svaret aldrig er blevet accepteret.

Men tolker jeg det korrekt, er vaesgo og brianalbertsen én og samme bruger. Det er en overtrædelse af Ekspertens regler at have flere brugere.

Desuden ER der begrundet mistanke. Hvorfor opretter man en bruger. Oven i købet kalder den \"vaersgo\". Og kort efter stiller et spørgsmål hvor man vil give alle pointene man har.

At \"en anden\" skulle \"hacke sig ind på\", og benytte en bruger der er oprettet 5 minutter forinden... det LYDER jo ikke sansynligt.

Kan du selv give en logisk forklaring på det hele? :)

NanoQ

Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
23. april 2001 - 13:26 #14
Hmm så trækker jeg dem sq tilbage!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
23. april 2001 - 13:29 #15
Kan man trække sine spørgsmål tilbage for jeg gider sq ikke være med her det er for sygt at diskutere! Man ser jo alligevel aldrig de point!
Avatar billede golfer Nybegynder
24. april 2001 - 17:36 #16
Hvis der ikke er tale om snyd - hvordan vil brianalbertsen så trække vaersgo\'s spørgsmål tilbage???
/Golfer
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
10. september 2001 - 19:37 #17
;-)
Avatar billede tommygj Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:01 #18
Hvad helvede laver det her spørgsmål under Sybase ?
Avatar billede knarf Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:05 #19
jeg tror bare du er en lille snyder!!!!
Avatar billede echsphilee Nybegynder
30. marts 2002 - 14:00 #20
kan vi ikke få lukket dette spm.?