Avatar billede cgleerup Nybegynder
26. juli 2005 - 16:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trådløs forbindelse til internettet ustabil

Jeg har et trådsløst netværk af typen
Sitecom WL-114 54g
Det har været let at installere, og jeg har fået oprettet en netværksnøgle mv. til beskyttelse af diverse oplysninger.
Jeg har to forskellige bærbare maskiner der begge ugen problemer kan gå på netværket når den aktuelle nøgle er indtastet. Men begge maskiner smider internetforbindelsen efter et variabelt stykke tid. - hvilket er MEGET irriterende, hvad gør jeg galt?
Avatar billede exactica Nybegynder
06. august 2005 - 11:06 #1
præcis det samme gør min også . gennemsnitligt ryger jeg af trådløs internet ca. hver halve time. det er bare VILDT irriterende, især når man spiller cs . har prøvet at skifte frekvens på routeren, og istarten troede jeg mit netkort ikke var godt nok, så jeg købte et bedre . stadig væk ryger jeg af. jeg ville være lykkelig hvis nogle kunne løse det problem .
Avatar billede cgleerup Nybegynder
19. januar 2008 - 08:58 #2
jeg lukker