Avatar billede koden Novice
26. juli 2005 - 15:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af 3 fladskærme. Rabat?

jeg skal have 2 17" og en 19" fladskærm.

Hvilke det skal være er også et problem.
Men de skal ikke bruges til spil, blot alm. kontor.

men når man nu skal have 3 hvor kan man så bedst prutte sig til lidt rabat???
Avatar billede locturian Nybegynder
26. juli 2005 - 15:55 #1
Det vil nok bedste kunne svare sig for dig, at finde en netbutik, og dermed en relativ billig pris - Problemet er bare, at når netbutikkerne er billige, er avancen heller ikke så stor, hvorfor du nok får svært ved at opnå rabat. Ellers skal du tage ned i den lokale hardware butik, men så er priserne pr. stk. nok også højere...

Du kan altid finde de billigste steder (ud over når de store holder rabat-fest) på www.edbpriser.dk
Avatar billede koden Novice
26. juli 2005 - 16:14 #2
ja du har nok ret.
I øvrigt vanvittig forvirrende med alle de skærme.
F.eks. har samsung mange skærme med samme nr. men med et hav af forskellige bogstaver efter.
Avatar billede locturian Nybegynder
26. juli 2005 - 19:49 #3
Tjae, det er nok forvirrende hvis ikke man lige har styr på hvad man skal bruge :)

Her er lige et par gode råd hvad angår fladskærme:

1) Lad være med at købe for billigt - Hellere bruge 500 kr mere, og så få en skærm man ikke får ondt i hovedet af at kigge på.
2) Sørg for at få en skærm med 8-12ms responsstid - Det giver et roligere billed. Alt over 8 egner sig ikke til hurtige spil.
3) En god 17" skærm ligger typisk på omkring 2000kr

Har selv lige fået sådan en her til arbejdet for et par måneder siden (Sikke de dog falder i pris) http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=143541

Den har et rigtig godt, skarpt og roligt billede...

Håber det hjalp :)
Avatar billede ibka Novice
26. juli 2005 - 20:00 #4
Jeg vil gerne give dig en pris, hvis det har interesse så mail til sten(a)itmagasinet.dk. Kan evt lave et par priser på nogel forskellige mærker.

I øvrigt kan jeg tilslutte mig locturian's råd
Avatar billede koden Novice
02. august 2005 - 10:45 #5
Er det ligegyldigt hvilken skærm man køber, når man har en gammel 800 mhz compaq med onboard grafik kort??
Til Sten: Tak for tilbud. jeg kigger...
Avatar billede koden Novice
30. januar 2008 - 08:45 #6
Gammel sag. jeg lukker den. Vil nogen have point så svar senest i dag...
Avatar billede koden Novice
08. maj 2008 - 14:10 #7
luk