Avatar billede elm Nybegynder
25. juli 2005 - 16:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sync/Bluetooth/Activesync.

Jeg har købt en hp4700 pda, og jeg kunne godt tænke mig at sync via bluetooth til min bærbar, men problemet er at opsætningen af bluetooth softwaren, den sync jo via en seriel port, og den bliver ved med at vælge com 17 og det ka´n jeg ikke ændre, men acticesync bruger/lytter kun på com 3, hvordan får jeg det til at passe sammen ?

/Elm
Avatar billede leifleif Nybegynder
25. juli 2005 - 16:46 #1
Jeg mener, at det er en hel del smartere at synce med et kabel, som jo også bruges ved installation af de fleste 3. parts programmer, samt overførsel og bach up. De to enheder er jo alligevel ret tæt på hinanden.

mvh/leif b.
Avatar billede elm Nybegynder
25. juli 2005 - 16:52 #2
Ja det ved jeg men nu er det sådan at jeg sync med 2 computere, en stationær og en bærbar så det var for ikke at skulle flytte kablet frem og tilbage, og når nu muligheden for at sync via bluetooth er der så hvorfor ikke bruge den...
Avatar billede leifleif Nybegynder
26. juli 2005 - 09:46 #3
Jeg forstår dit argument
mvh/leif b.
Avatar billede igaard Nybegynder
11. august 2005 - 19:31 #4
Hejsa Elm.

Det du gør er først at sync. med kabel, dernæst har du mulighed for at vælge den com port som din bluetooth forbindelse har oprettet.

Jeg har en HP IPAQ H6315 som jeg har gjort det samme med, kunne nemlig heller ikke få skidtet til at virke fra starten......... Men nu kører det bare der ud af.

/ Jan Igaard.
Avatar billede elm Nybegynder
11. august 2005 - 21:17 #5
Takker