Avatar billede kanusti Novice
25. juli 2005 - 11:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af LCD

Hej...

nu er det endeligt og jeg skal købe et LCD 32" fjernsyn.. I denne uge har de et til 11.995 i Fona på forsiden som er rimeligt anstændigt ud www.fona.dk Phillips..

Er dette et godt fjernsyn til prisen.. Har det nogle mangler.. ?

Er der nogen som vil hjælpe med at lave en liste over "must have" ting til fjernsynet.. feks...:

- Pixel garanti fra forhandleren
- Hvilke indgange skal der være ?
- etc. etc.

Jeg ville gerne kunne medbringe en checkliste i forretningen og sikre mig at produktet har de ting som er vigtige... (samt grille forhandleren lidt) :o)

Hvis det ovenstående ikke er et godt tilbud,, har I så kendskab til et tilbud som er bedre eller tilsvarende godt, men til en billigere penge...

De 12.000 dette LCD koster er stort set smertegrænsen
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
25. juli 2005 - 11:30 #1
Har det nogle mangler.. ?
Ja ca. 18 tommer.

Du skal helt sikkert finde ud af hvor langt du skal være fra skærmen før billedet er helt skarpt.
Er det forberedt for den nye billedteknik som nok snart bliver det helt store, HDPT eller noget i den retning.
Kan det hænges på væggen.

Vi valgte Pioneer 50" bedre fås det ikke PT.
Avatar billede kanusti Novice
25. juli 2005 - 13:18 #2
ok. Er der andre der kan være behjælpelig med andet ?
Avatar billede kanusti Novice
25. juli 2005 - 21:17 #3
Bump.. Ingen andre plz
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2005 - 21:24 #4
tjek om det kan vise farven sort perfekt og der mener jeg det skal være sort og ikke grå fx top og bund bjælker ved dvd film

ms tallet skal være så lille som muligt dvs helst under 16ms

antal ttv sider

scart stik med rgb minimum 2 scart vil jeg mene

electronic world har lige nu et philips 32" lcd tv for 10997 desværre med 18ms opdatering

merlin har et 30" jvc for  9999 i deres avis pt
Avatar billede kanusti Novice
28. juli 2005 - 09:39 #5
ok har fundet et ... det blev et LG 32" LCD RZ32lx2... Super fedt tv...

smid lige et svar begge 2
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2005 - 12:02 #6
god fornøjelse med dit nye lcd tv

jeg har ladet mig fortælle philips har en finger med i lg tv

http://www.lgphilips-lcd.com/homeContain/jsp/eng/common/cmn000_j_e.jsp

har du et direkte link til tv´v
Avatar billede coolby Nybegynder
06. december 2005 - 13:38 #7
Hvordan køre det med dit tv har selv tænk på at købe det