Avatar billede creative79 Nybegynder
21. juli 2005 - 15:18 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

skrattet lyd på computeren

Når jeg hører musik på min computer og laver noget på den samtidig, f.eks pakker filer ud, skratter lyden helt vildt! Dette er sket for mig før og et stykke tid efter gik min computer død med meddelelsen om at der var en fil der var slettet.  Jeg mener det var i den mappe der hedder noget med 32?
Jeg synes ikke jeg har slettet noget vigtigt på min computer der kan forårsage dette? Har dog igennem Norton sagt ja til at den kan slette nogle ting, men regner da med det kun er virus og ikke filer der bliver slettet?

p.f tak!
Avatar billede miss-g Seniormester
21. juli 2005 - 15:21 #1
Jeg har samme problem - så jeg lytter spændt med. Jeg synes det sker for mig når jeg bruger internetforbindelsen - enten surfer eller uploader/downloader til min hjemmeside. Jo mere trafik jo mere støj. Meget underligt!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juli 2005 - 15:34 #2
Hvilken program bruger du til at høre musik med ? Er det MP3'er ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. juli 2005 - 15:34 #3
<creative79>: Tør næsten ikke skrive det men du har vist misforstået noget ?
http://www.eksperten.dk/regler.phtml - punkt: 2.12
"Det er god kutyme, at man som spørger reagerer på de henvendelser, der eventuelt måtte komme i det oprettede spørgsmål."
Pt. har du oprettet seks (6) spørgsmål men aldrig vendt tilbage på nogen måde:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=creative79&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
- ikke specielt seriøst eller hyr ?
Avatar billede izemate Nybegynder
21. juli 2005 - 17:53 #4
Så vidt jeg ved, skyldes det at du har et Onboard lydkort. Jeg har selv samme problem på min bærbar netop når den udsættes for belastning.

Tror måske den eneste løsning er at købe et andet lydkort.

<\\izemate
Avatar billede creative79 Nybegynder
22. juli 2005 - 10:07 #5
ja undskyld! Jeg vidste ikke man skulle svare tilbage og give point før jeg fik d at vide af en kammerat, derfor! Men troede egentlig at jeg havde svaret tilbage på tidligere indlæg? Det skal ikke ske igen!
Jeg bruger windows media player og d er mp3'er
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. juli 2005 - 10:29 #6
Hvad er spec. på din putter ?

Men det med OnBoard Audio har jeg hørt/læst om før...

Prøve:
IBM Netvista P800 / 512Mb RAM
OnBoard Lydkort
Winamp afspiller MP3'er
2 x stor DL fra internettet (2x300mb!)
NAV2005 scanner alt for virus og andet 'snavs'
* Lyden/musikken er stadig nydelig i dette tilfælde!!!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. juli 2005 - 10:32 #7
Det med de gamle spm. - du ka' lige læse her:
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Så skriv en pæn besked til de personer som har skrevet kommentar/svar og så det med POINT...
Avatar billede izemate Nybegynder
22. juli 2005 - 11:01 #8
majsmarken > Det kan jo være det kun gælder de lidt ældrer bundkort? Altså at de er blevet bedre til at lave Onboard så de ikke skratter mere.

creative79 > Har du onboard lydkort på din computer?
Avatar billede creative79 Nybegynder
22. juli 2005 - 13:34 #9
Spørger lige dumt! Hvad vil onboard lydkort sige? Min computer er små 6 måneder gammel!
Avatar billede izemate Nybegynder
22. juli 2005 - 13:40 #10
creative79 > Onboard lydkort vil sige at lydkortet er intigreret i bundkortet. "Normalt" er et lydkort noget ekstra man tilslutter i en af PCi soklerne.
Avatar billede creative79 Nybegynder
23. juli 2005 - 13:45 #11
Min computer er en bærbar så er det ikke et onboard? Ellers vil jeg lige spørge nogle jeg kender om det! Tak for svarene! izemate og majsmarken jeg vil gerne give jer point, skal i så skrive tilbage til mig oder was?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juli 2005 - 16:01 #12
Bærbar & OnBoard lyd - JA.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juli 2005 - 16:03 #13
Øhhh - du tog vist point selv ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
23. juli 2005 - 16:04 #14
<creative79>: Du ka' stadig "nå" det...
http://www.eksperten.dk/regler.phtml - punkt: 2.12
"Det er god kutyme, at man som spørger reagerer på de henvendelser, der eventuelt måtte komme i det oprettede spørgsmål."
Pt. har du oprettet seks (5-6) spørgsmål men aldrig vendt tilbage på nogen måde:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=creative79&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
- ikke specielt seriøst eller hyr ?

Så skriv en pæn besked til de personer som har skrevet kommentar/svar der og så det med POINT...
Avatar billede izemate Nybegynder
24. juli 2005 - 14:05 #15
Creative79 > som sagt gør min bærbar det også, så tror det er meget "normalt"