Avatar billede zycro Nybegynder
21. juli 2005 - 14:45 Der er 9 kommentarer

Hjælp til Nvidia Geforce 6600gt

Hejsa.

Jeg har lige købt dette grafik kort : Nvidia Geforce 6600gt
Satte det i, og hentede nye drivers, men så hvor jeg vil ind og afprøve det, så fucker det virkelig :( Kan slet ikke trække noget. Som sagt det er faktisk ikke bedre end mit geforce 2.

Der må da være et eller andet galt :S ?

Håber i gider at hjælpe lidt her.
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. juli 2005 - 14:51 #1
Du skal montere et strømstik i røven af kortet.
Avatar billede zycro Nybegynder
21. juli 2005 - 14:52 #2
Jamen der følgte ikke noget med ? :(
Avatar billede zycro Nybegynder
21. juli 2005 - 14:56 #3
Der står godt nok når jeg starter den, at den nævner noget med et strøm stik, men kan ikke finde noget i kassen, hvor det lå i ? :S
Avatar billede allanfo Praktikant
21. juli 2005 - 15:02 #4
Det er sikkert et molex-stik (som passer til en harddisk), som skal sættes i. Der skulle gerne hænge nogle stykker fra din strømforsyning.
Avatar billede zycro Nybegynder
21. juli 2005 - 15:03 #5
Kan godt være :)

Men ville det hjælpe hvis jeg fik sat sådan et på ? For grafik kortet er virkelig rænge nu.. ?
Avatar billede allanfo Praktikant
21. juli 2005 - 15:06 #6
Sådan et grafikkort kræver en hel masse strøm. Mere end det kan trække fra bundkortet. Så det er absolut nødvendigt! Det bruger sikkert i omegnen af 80 watt, lige så meget som en P4 på mere end 3 GHz. Og de har jo som bekendt deres egen separate ledning fra strømforsyningen. Desuden er der jo en meget stor blæser på grafikkortet. Al den strøm, som kortet bruger, ender jo som varme.
Avatar billede zycro Nybegynder
21. juli 2005 - 15:08 #7
Okay. Jamen så må jeg lige se om jeg kan få nolge til at sætet sådan et på :)

Men mange gange tak for hjælpen.. :)
Avatar billede allanfo Praktikant
21. juli 2005 - 15:13 #8
Det er ellers ikke svært. Bare åbn kassen, og find det stik der mangler, og sæt det til grafikkortet.
Avatar billede allanfo Praktikant
08. marts 2006 - 19:33 #9
På tide at lukke. Læg selv et svar og accepter det.
Eller accepter nogle af de allerede afgivne svar.