Avatar billede vindermartin Nybegynder
21. juli 2005 - 14:33 Der er 5 kommentarer

ændring af billeder til hp

hej

jeg søger en som kan ændre en smule på farven i mit ansigt på billeder til min hjemmeside.. derudover også skære nogle ting til så der bliver en anden baggrund.???
Avatar billede weblex Nybegynder
21. juli 2005 - 17:57 #1
Jeg vil da gerne give det et forsøg, hvis du viser os billederne :o)
Avatar billede vindermartin Nybegynder
21. juli 2005 - 19:49 #2
det lyder godt.. det ene er et ret stort billede (20 mb). det andet der skal tilpasses er nogle af de billeder der kan ses på www.martin-birch.dk/min, men det er slet ikke færdigt endnu, og der vil komme en del flere billeder
Avatar billede weblex Nybegynder
21. juli 2005 - 20:49 #3
Kan du være mere specifik - er det alle billeder, eller...?
Avatar billede vindermartin Nybegynder
21. juli 2005 - 21:56 #4
kan du eventuelt kontakte mig på msn martinbirch@tdcadsl.dk
Avatar billede bill20 Nybegynder
22. juli 2005 - 09:16 #5