Avatar billede bavian Nybegynder
20. juli 2005 - 09:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook mangler mapper og vil derfor ikke starte

Jeg for følgende besked når jeg forsøger at starte Outlook
"Cannot start Microsoft Office Outlook. Unable to opoen the Outlook window. The set of folders could not be opend"

Jeg har selv rodet med programmet og har sikkert slettet noget der ikke skulle slettes. Jeg har prøvet at afinstallere office og geninstallere, men uden held. Håber i kan hjælpe.

MVH
Bavian
Avatar billede giorgio Nybegynder
20. juli 2005 - 09:58 #1
har du en pocketPC?
Avatar billede giorgio Nybegynder
20. juli 2005 - 10:20 #2
alt tyder på at der ikke mangler mapper, men at en sync. er gået galt, prøv at se resolution fra microsoft, den vil nok løse problemet:
http://support.microsoft.com/?id=831019
Avatar billede jastr Nybegynder
22. juli 2005 - 12:19 #3
er det en oulook der kører op imod en exchange?
Avatar billede bavian Nybegynder
22. august 2005 - 14:31 #4
Jeg bruger ikke pocket pc og den kører ikke mod en exchange server. Jeg har slettet nogle filer i denne mappe "C:\documents and settings\min konto\local settings\application data\micrisoft\soutlook\

hjælp

bavianen
Avatar billede bavian Nybegynder
07. december 2005 - 13:26 #5
har selv fundet ud af det