Avatar billede kent18 Nybegynder
18. juli 2005 - 19:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til vektorgrafik

Hejsa.

Jeg har et billede som jeg skal have tegnet i vektor grafik (illustrator), det skal laves en del størrer end orginal billedet.
Men jeg kan simpelthen ikke styre mine fingre godt nok til at lave det, så håber på der er en venlig sjæl der vil gøre det for mig eller hjælpe mig med det.

Billedet der skal tegnes kan ses her:
www.kendus.dk/crap/hondafun.jpg

Det er meningen det skal laves i noget klister haløj og side i bagruden på min bil ;)

PFT
Avatar billede miss-g Seniormester
19. juli 2005 - 00:57 #1
Har tegnet den op i Illustrator, så kan du gøre den lige så stor du vil.
http://www.nicolin.dk/div/honda.htm
Avatar billede kent18 Nybegynder
19. juli 2005 - 09:59 #2
Det ser dælme godt ud miss-g :)
men jeg kan ikke hente ilustrator filen, den siger at den ikke er der... :(

kan du evt. maile den til mig på kent.cool@mail.dk

PFT
Kent
Avatar billede miss-g Seniormester
19. juli 2005 - 10:32 #3
Du kan hente den nu - det var bare mig der havde glemt at uploade den....dooh! *G*