Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
18. juli 2005 - 16:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hotmail - fejl: adgang nægtet?

Jeg har lige formateret min pc, installeret win xp pro + sp2 og kørt diverse updates.

Nu vil jeg gerne ind og se mine mails, men jeg kan ikke komme ind på min mail-konto, hos hotmail. Jeg kan godt være på login-siden, hvor jeg skriver de korrekte data - herefter begynder den at loade den næste side (min mail konto), men det eneste der sker er at der kommer en besked med at siden ikke kan vises korekt pga. fejl. Her trykker jeg så på detaljer, og kan se at der står "Fejl: Adgang nægtet".

Nogen der kan hjælpe med at løse mit problem?

-nhj
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
18. juli 2005 - 16:06 #1
Nu har jeg så lige en tilføjelse, den samme fejl er lige poppet op, da jeg oprettede dette spørgsmål, dog med teksten "Fejl: Ugyldigt tegn".
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. juli 2005 - 17:12 #2
Prøv lige at downloade dette lille script:
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip

Udpak programmet og dobbeltklik det. Genstart så pc'en og se om det hjalp.
Scriptet (gen-)registrerer en masse dll'er og det er tit en manglende registrering der er skyld i alle mulige små fejl i IE.
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
18. juli 2005 - 20:31 #3
har prøvet det, men uden succes - andre forslag? Er der en måde jeg kan afinstallere IE, og så installere det helt friskt igen?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. juli 2005 - 21:07 #4
Når du allerede har sp2 på, har du allerede den nyeste version af ie på, og så er din eneste mulighed at geninstallere sp2, hvis jeg ellers læser denne side rigtigt:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=318378
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
20. juli 2005 - 20:19 #5
ingen af dine svar har desværre hjulpet mig. Jeg lukker spørgsmålet nu.