Avatar billede tabsdk Nybegynder
16. juli 2005 - 16:16 Der er 27 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp til live streem- biluheld

Min søsters datter var så dum at køre bil med nogle fulde venner og så gik det galt. Det har været i nyhedderne på tv ,og det skal siges at hun ikke var med til alt det tyveri der er foregået.
Hun ligger lige nu på ålborg sygehus med en skadet rygsøjle/milt/nyre/lunger men er uden for livsfare nu.
Jeg skal bruge lidt hjælp fra jer.....Jeg har prøvet at gemme klippet men det kan jeg ikke. Er der ikke nogle der har en ide til hvordan jeg kan downloade det. Eller har et videokort som kan optage klippet.
Her er en link til klippet.>>
http://www.tv2nord.dk/default.asp?kategori1=tv&refid=25815&start=:04:12&duration=0:1:9&file=150705.wmv&file2=&dato=15-07-2005

Jeg har en gmail som er : mrtabs@gmail.com

Håber i alle vil krydse fingre for hende.
Det er sku svært for os alle i familien.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 16:29 #1
hej Tabs,

Jeg har denne nyhed i AVI format til dig kan du afspille dette format??

PS! Håber alt ender godt!

ha en god dag på trods af den kedelige nyhed.

mvh
Mads
Avatar billede tabsdk Nybegynder
16. juli 2005 - 16:40 #2
Ja det er fint med formatet. Gider du sende klippet til min gmail >> mrtabs@gmail.com
Du må da gerne lige skrive hvad det var for et program du brugte. Da jeg har prøvet 4 forskellige uden at det lykkedes.
200 point til dig mester.....tak for hjælpen.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 16:47 #3
den fylder 118 mb. Jeg finder lige ud af at komprimere denne.

Ps! skal nok hjælpe dig med programmet ogaå!

mvh
mads
Avatar billede tabs Nybegynder
16. juli 2005 - 16:53 #4
hvis du har msn ??? kan vi også gøre det den vej. Min er tabs@tiscali.dk
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 16:56 #5
Hej Tabs,

Jeg opretter dig på min FTP server så kan du hente filen derfra, er det en løsning?

mvh
Mads
Avatar billede tabs Nybegynder
16. juli 2005 - 16:58 #6
ja. det er ok.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 17:05 #7
jeg har sendt en mail! med FTP informationer.

vmh
Mads
Avatar billede tabs Nybegynder
16. juli 2005 - 17:08 #8
Takker. Har du send den til min gmail, den mail min msn er rigistreret i virker ikke.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 17:10 #9
jeg har sendt den på din gmail.

Jeg har sendt de oplysninger til min FTP server.

mvh
Mads
Avatar billede tabs Nybegynder
16. juli 2005 - 17:12 #10
virker fint... downloader nu...hvad med programmet???
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2005 - 17:39 #11
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 17:39 #12
Jo Programmet hedder Camtasia Recording.

Camtasia anvendes bl.a. af virksomheden www.lynda.com der anvender programmet til at filme deres computerskærme.De filmer programmer som flash, access og andre som et led i video tutorials de så sælger on-line og på CD-ROM ( de er meget anerkedte) og man kan virkelig lære noget af (et lille sidetip!)

Programmet er virkelig godt og meget nemt at anvende. Jeg har tidligere anvendt programmet som et led i at forklare andre brugere hvordan de skulle konfigurere programmer.

Prøv at downloade dette program, det er meget let at anvende og resutatet er altid godt!.

Håber du kan bruge min recording!

ha det godt

mvh
Mads
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2005 - 17:39 #13
hmmm - det kanman ikke og så har du fået den kan jeg se ;)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 17:40 #14
Her er forresten et link til programmet her kan du hente en trial version.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 17:47 #15
nej hov her er linket:

http://www.techsmith.com/products/studio/default.asp

sorry,

Når du starter programmet op kan du vælge at enten:

1. filme hele din PC skærm

2. et område du selv definerer.

Når du er færdig med at filme vælger du selv at gemme den som AVI.

Du kan også indtale noget med mikrofon under optagelsen.!

mvh
mads
Avatar billede tabs Nybegynder
16. juli 2005 - 17:49 #16
fed  program...takker mange gange
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 17:54 #17
fino, du behøver ikke give hele 200 point ...så meget er det ikke værd!!

godt at du kunne bruge det!

mvh
mads
Avatar billede tabs Nybegynder
16. juli 2005 - 17:57 #18
He he..Skal bare lige finde ud af hvordan fa"¤"#¤"# jeg giver dig de point. Hvad skal man trykke på???
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 17:59 #19
du skal bare trykke på foxmulder58 i kassen til venstre og så klik "acceptér"

mvh
Mads
Avatar billede tabs Nybegynder
16. juli 2005 - 18:02 #20
Det eneste der kommer frem er Giv Karma og Vis brugerinfo
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 18:03 #21
Husk at klikke på dit eget navn i kassen også "holdt CTRL nede" og markér begge navne så deler vi point!

mvh
Mads
Avatar billede tabs Nybegynder
16. juli 2005 - 18:12 #22
Hvad er det for en kasse..er det dem der er ud for hver af dine svar??? For hvis jeg klikker på dem kan jeg kun vælge "Giv Karma og Vis brugerinfo" Men jeg har måske givet dig dem????  Du skal sku have dem :-`|
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 18:20 #23
hej tabs,

Se her:    http://www.netausupport.frac.dk/tabsdk/

det er den kasse hvor der på billedet står "ahv" i din kasse står der foxmulder58, klik på navnet og så accepter.

ha det godt

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 18:22 #24
Har du set filmen nu?  er den ok?

mvh
Mads
Avatar billede tabs Nybegynder
16. juli 2005 - 18:30 #25
Du må altså meget undskylde. Normalt er jeg ikke dum. Men jeg kan altså ikke få den kasse frem, har prøvet at klikke på alt. Min kæreste kan sku heller ikke se den. Er der noget galt med det her forum eller min browser. Jeg kan godt tage screenshot og sende dem til dig. hvis du ikke tror mig.
Avatar billede tabs Nybegynder
16. juli 2005 - 18:35 #26
filmen er god, men lyden meget lav. Men det er fint nok
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 18:36 #27
nej behøver du ikke.

Når du ruller helt ned til det sidst nye spørgsmål burde du dog kunne se en lille kasse magen(den er i samme række som der hvor vores navne er bare allernederst) til den på billedet. I kassen står der "foxmulder58" og "tabs" fordi vi begge har svaret på dette spørgsmål.

Du skal klikke på navnet og knappen "acceptér" jeg havde selv problemer med denne funktion lige ti at starte med, men den er god at kende herinde.

mvh
mads

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 18:41 #28
Kan du ikek finde de knapper der hedder "accepter" og "afvis" De er helt nederst i denne tråd. Til venstre for er der en kasse med vores navne?

PS! håber du/i bliver glad for eksperten.dk  der er megen hjælp at hente herinde.

PS! hvis du ikke kan finde det så er det lige meget med point!!

mvh
Mads
Avatar billede tabs Nybegynder
16. juli 2005 - 19:16 #29
har sendt et screenshot til din mail
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. juli 2005 - 19:37 #30
Det ser ud som om du ikke er logget ind. Så kan man ikke acceptere svar!

Prøv at logge ind og tag et screen shot af bunden!.

mvh
mads

PS! husk at vi dele point...men ellers er det ikke så vigtigt!