Avatar billede stevenizzle Nybegynder
15. juli 2005 - 11:46 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Mangler skærmdriver

Ved et uheld har min bror slettet en driver til sin skærm, så jeg vil blot høre hvor man kan installere denne igen.

Jeg vil skyde på det er Plug and play, da skærmen virker fint - men intet kan indstilles under indstillinger - KUN standardskærmen. Før dette kunne plug and play også vælges.

Problemet er at jeg gerne vil tilslutte en projektor - og det HAR før kørt perfekt.
Avatar billede huset Praktikant
15. juli 2005 - 11:51 #1
hen den på producentens hjemmeside
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
15. juli 2005 - 11:59 #2
Min producent er Fujitsu Siemens, og det er ikke det vildeste udvalg jeg får når jeg søger på Skærm driver - eller jo. Men intet brugbart.
Avatar billede huset Praktikant
15. juli 2005 - 12:03 #3
Er det til skærmen eller til grafikkortet du mangler??
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2005 - 12:06 #4
huset en skærm kræver ingen driver (og derfor findes det heller ikke)

stevenizzle hvilken modet har din computer ?
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
15. juli 2005 - 12:08 #5
Jeg har været inde på den anden computer under enhedshåndtering og kigge.

Det der mangler på denne computer er hele kategorien "Skærme" hvor der også befinder sig "Plug and play-skærm".

Kan jeg på nogen måde sende den ind til denne computer?
Avatar billede huset Praktikant
15. juli 2005 - 12:08 #6
SB - det var så min næste kommentar.

Tænker du dig mon så ikke også du ved jeg er klar over din kommentar!
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2005 - 12:10 #7
huset den der kommentar fatter jeg intet af ?
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
15. juli 2005 - 12:11 #8
Han mente at han ville sige det samme, men han først ville høre om jeg virkelig mente at det skulle være til skærmen :)
Avatar billede gratis Nybegynder
15. juli 2005 - 12:11 #9
hvis ikke det er for længe siden der er taget et snapshot, ku systemgendannelse være en mulighed ?
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
15. juli 2005 - 12:11 #10
det er 2 uger siden, i think.

er det stadig muligt?
Avatar billede gratis Nybegynder
15. juli 2005 - 12:14 #11
ja det er det, tænkte mere på om du havde installeret programmer siden da, som du ikke vil miste (de ka selvfølgelig installers igen :)
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
15. juli 2005 - 12:16 #12
hvor gør jeg dette? :D:D:D

fuck alt det jeg har lavet, skal bare have dette til og virke :)
Avatar billede plazm Nybegynder
15. juli 2005 - 12:17 #13
screem_brille: min skærm kræver da at jeg installerer en driver, før at jeg kan komme over 60hz på den, så jo der findes skærmdrivere.
Avatar billede gratis Nybegynder
15. juli 2005 - 12:17 #14
sådan her:.

Du ka bruge systemgendannelse og vælge et punkt fra før problemet opstod, minuset ved det er,at programmer der er installeret efter det valgte punkt, skal installeres igen.Du finder systemgendannelse her | Start | Alle Programmer | Tilbehør | Systemværktøj | Systemgendannelse | din pc blir genstartet og gendannet til det valgte tidspunkt du kan osse fortryde gendannelsen skulle det være :)
Avatar billede screem_brille Novice
15. juli 2005 - 12:20 #15
plazm nej den mangler en inf fil der fortæller hvilke opløsning og refreshrates man den køre med, det er ikke en driver ;)

TIl spørger du kan hente everest fra lavalys.com det kan muligvis fortælle dig hvad din computer hedder (altså model numer, eller hvad dit grafikort hedder og model) så vi kan finde dig en driver
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
15. juli 2005 - 13:24 #16
Det kører nu. gratis- lig et svar!

Selvom det var noget simpelt :)
Avatar billede gratis Nybegynder
15. juli 2005 - 13:28 #17
jeg samler ikke på point, men hvis du har lyst, så gi point til de andre gutter der har brugt tid på spørgsmålet :)
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
15. juli 2005 - 13:41 #18
iorden, men så skal de være lidt hurtige. overvejede også, men det tager lang tid :D

smiiid svar!@@@@
Avatar billede huset Praktikant
16. juli 2005 - 08:06 #19
Nej tak
Avatar billede stevenizzle Nybegynder
19. juli 2005 - 14:46 #20
eh