Avatar billede -nero- Nybegynder
14. juli 2005 - 12:41 Der er 7 kommentarer

en p4

Har spurgt om noget ligende før, men jeg ville lige høre om nogen evd hvor varm en P4 3ghz socket 478 max må blive? skal jeg være nervøs når den bliver en 50-51 grader varm?
jeg har ekstra køling i mit kabinet, og HDDkøler
Avatar billede donby Nybegynder
14. juli 2005 - 14:11 #1
jeg har selv netop en p4 3.0 prescott, den kører ved 58 grader stort set altid, så du har ingen bekymringer der
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. juli 2005 - 15:16 #2
der står noget om det her ->http://www.directron.com/p4install.html#p4case
ca 100 farenheit, altså ca. 38 grader.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2005 - 20:22 #3
Har en Northwood 2.8 der kører stabilt ved 56 grader - 58 ved fuld load, så den etmp. er ok :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2005 - 20:23 #4
-bartfreak> "Last Updated: Jan 12th, 2003"
Måske ikke den bedste artikel at læne sig op af ;)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. juli 2005 - 20:25 #5
måske ikke...O/

den så ellers rimelig seriøs ud..O)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2005 - 20:29 #6
Jep :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. december 2005 - 21:48 #7
husk at lukke gamle spm..!! Folk har brugt tid på dig, og din pc-problemer. Også fortjener de i det mindste den kredit, at få lidt point.. eller måske blot et Tak.

hvis du ikke ved hvordan, så marker navnet/navnene med musen, og tryk accepter.o)
læs her hvordan m.m..-> http://www.ebruger.dk/faq/

hvis ikke folk har lagt et svar, så bed om et svar.

jul er cool..O)

rydder lige op i gamle spm..O)