Avatar billede troels_holm Nybegynder
13. juli 2005 - 22:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netgear MR814 v3, som er stået af ?

Jeg har længe haft gavn af min trådløse router fra Netgear (MR814 v3). Den har virket upåklageligt sammen med en af Netgear trådløse USB-netkort. Men på det sidste har den svigtet. Jeg har nogle gange kunne bruge forbindelsen på min computer, men andre gange har man kun kunnet se at der var et trådløst netværk,men har bare ikke kunnet koble på. Stuecomputeren hvor ADSL-modem og router er placeret har mistet forbindelsen mange gange fordi forbindelsen skulle igennem routeren. Ellers har jeg kørt fodbindelsen udenom routeren og direkte til stuecomputeren. Hvad skal jeg gøre? Har forsøgt at geninstallere mange gange og så har det virket kort tid før det igen har svigtet?
Avatar billede jimmichristensen Nybegynder
14. juli 2005 - 10:24 #1
jeg ville gå ned i butikken hvor du har købt routeren og sige den er ustabil gider i teste den..

så får du sikkert en ny
Avatar billede troels_holm Nybegynder
14. juli 2005 - 12:27 #2
Hmm.. Ja, ligeså snart man vil ha hjælp til at løse sit problem vil den godt virke... Men er jo bare godt.. Har re-installeret og nu virker det igen. Så nu er spørgsmålet bare hvor lang tid der går før der blir problemer igen. Men vender tilbage. Ellers tak for svar.
Avatar billede jimmichristensen Nybegynder
14. juli 2005 - 12:40 #3
hehe sådan går det jo engang imellem :)

håber det holder denne gang
Avatar billede troels_holm Nybegynder
27. november 2005 - 16:00 #4
Kobler fra indimellem, men modem og reouter skal bare restartes og etablere forbindelse på min computer. Er lidt belastende, især fordi den nogle gange kobler fra hvis jeg spiller CS. Den kommer med en fejlleding; NetSendPacket Error e.l.
Men er til at leve med - kan jo få det op at køre igen =)
Avatar billede troels_holm Nybegynder
27. november 2005 - 16:00 #5
Vil gerne høre fra andre hvis I oplever samme problemer...
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester