Avatar billede it-studerende Nybegynder
11. juli 2005 - 21:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

blocking af IP adresser?

Kan man med IIS blockere for IP adresser man ikke vil ha' skal kunne se ens hjemmeside?
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. juli 2005 - 21:55 #1
Du kan ikke gøre det med IIS eller windows allene, her kan du kun blokkere for porte, men hvis du installere en firewall oven på eller foran så kan det sagtens lade sig gøre. f.eks. ville det give rigtig fod sikkerhed med en linux box foran din IIS og med den indbyggede firewall i linux kan du filtrere meget fintmasket
Avatar billede it-studerende Nybegynder
11. juli 2005 - 21:59 #2
ok, så det hele kommer an på om man har en firewall.

Kan det måske lade sig gøre med en 2003 server som router?
Avatar billede it-studerende Nybegynder
11. juli 2005 - 22:24 #4
virker det på WAN adresser?
Avatar billede it-studerende Nybegynder
11. juli 2005 - 22:33 #5
det må være ksoren der skal ha de point, da man GODT kan bruge IIS.
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. juli 2005 - 23:07 #6
Det kan man, kan jeg se, det gøres på et niveau jeg ikke arbejder på, se venligst bort fra mit svar
Avatar billede it-studerende Nybegynder
20. juli 2005 - 13:01 #7
Nåååå ksoren vil du ikke have pointen for dit svar????
Avatar billede it-studerende Nybegynder
22. juli 2005 - 09:29 #8
nå det må man gå ud fra han ikke vil som jeg tager dem selv.