Avatar billede sapworld Nybegynder
09. juli 2005 - 08:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MS Windows XP x64

Hej

Nogen der har erfaring med MS Windows XP x64?

Er det en afløser for tidligere versioner af Windows XP, eller er den en helt anden version til et helt andet formål end privat maskiner?

/Kim
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
09. juli 2005 - 08:54 #1
Det er ikke en direkte afløser for XP - men en version der kan køre på 64-bit maskiner, men derved højere beregningshastigheder. Hovedformålet med den er kraftige beregninger. Men der er dukket de første spil op med 64-bit. Der findes en gratis trial inden på MS-hjemmeside. Den findes kun på engelsk.
Longhorn er afløseren når den kommer.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
09. juli 2005 - 08:56 #2
Avatar billede sapworld Nybegynder
09. juli 2005 - 09:03 #3
Det vil sige at bruger fladen er identisk med den alm. XP?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
09. juli 2005 - 09:07 #4
Ja (her taler jeg dog ud fra den sidste Beta), jeg har ikke fået taget mig sammen til at tjekke den trial der er udkommet, selvom den ligger og venter - men det er jo sommer og varmt.
Avatar billede sapworld Nybegynder
12. juli 2005 - 22:25 #5
Takker for link og info :)