Avatar billede javastart Nybegynder
08. juli 2005 - 15:33 Der er 5 kommentarer

den vil ikke opdater

Hey, når jeg kører en funktion direkte på siden via.
<script language="javascript">

function reload() {
document.getElementById('js').src = 'update.php';
setTimeout("reload()",1000);
}
setTimeout("reload()",1500);

</script>

så virker det fint, men når jeg så laver en
<iframe src="side.php" name="opdate" width="0" heigth="0"></iframe>

og hvor min "side.php" ser sådan ud:
<script language="javascript">

function reload() {
parent.document.getElementById('js').src = 'update.php';
setTimeout("reload()",1000);
}
setTimeout("reload()",1500);

</script>

vil det ikke virke, hvorfor gør det ikke det?
Avatar billede javastart Nybegynder
08. juli 2005 - 15:44 #1
Problemet er den ikke opdatere siden, men ingen der kan hjælpE? :(
Avatar billede javastart Nybegynder
08. juli 2005 - 16:48 #2
Hej, har lige lavet noget om men virker stadig ikke, se her.
Jeg har lavet en div rundt omkring starten, dvs.
<div id="hej"><script src="actions/update.php" id="js" language="JavaScript" type="text/javascript"></script></div>

Så laver jeg en iframe som henviser til opdate.php, som ser således ud:
<script language="javascript">

parent.document.getElementById('hej').innerHTML = "<script src='actions/update.php' id='js' language='JavaScript' type='text/javascript'></script>";

setTimeout("location.reload(true)",1000);

</script>

MEN VIRKER STADIG IKKE!! HVAD GØR JEG???
Avatar billede javastart Nybegynder
08. juli 2005 - 18:37 #3
HALLO ER DET FORDI I IKKE FATTER MIT SPØRGSMÅL ELLER ER DET FORDI I ER SÅ SLØVE I IKKE GIDER???
Avatar billede olebole Juniormester
08. juli 2005 - 22:24 #4
<ole>

Gad vide, hvorfor disse to brugere udviser lige rådden opførsel:
    http://www.eksperten.dk/spm/631244

- er det bare fordi, de arbejder på det samme projekt (én og samme 3D-chat) og derved har smittet hinanden - eller er det mon én og samme bruger ... blot med to forskellige profiler?

/mvh
</bole>
Avatar billede fcs Novice
14. juli 2005 - 12:54 #5
Javastart>> Den slags sprog gider vi ikke herinde. Fortsætter det, deaktiveres din bruger. Derudover bedes du forklare dit tilhørsforhold til brugeren Dj-meisner.

FCS/Coadmin