Avatar billede flemmingha Nybegynder
06. juli 2005 - 16:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

tømning af harddisk fra bærbar

hvordan piller jeg harddisken ud af min bærbare og overfører indholdet til en anden computer?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juli 2005 - 16:49 #1
Du skal have en adapter for at kunne slutte en bærbar disk til en stationær. Enten en direkte IDE adapter, eller en USB enclosure til 2½" diske.

Hvordan du skiller maskinen ad, for at komme ind til disken er svært at sige, uden at vide, hvilken maskine der er tale om!
Avatar billede flemmingha Nybegynder
06. juli 2005 - 16:54 #2
hvad koster sådan en adapter? kan den bruges hvis jeg vil overføre indholdet til en anden bærbar? Den bærbare er en acer aspire 1300
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juli 2005 - 18:48 #3
Hvis du vil overføre data til en anden bærbar og maskinen ikke duer, eller ikke kan komme på netværk, så vil jeg anbefale en Harddisk enclosure.
Avatar billede halifax Nybegynder
06. juli 2005 - 18:49 #4
Du kan se en sådan adapter her, hvor en 2.5" disk (bærbar) tilslutes IDE på en stationær pc
http://www.bay-wolf.com/hddadapter.htm

Prisen må være begrænset for sådan en lille fætter.
Avatar billede halifax Nybegynder
06. juli 2005 - 18:58 #6
Avatar billede flemmingha Nybegynder
07. juli 2005 - 12:16 #7
Tak for det, det var vist et dækkende svar, så må jeg bare lige se om det virker
Avatar billede halifax Nybegynder
10. juli 2005 - 03:17 #8
Du giver lige en tilbagemelding, ikk? - samt skriver om du ønsker svar fra nogen af os.
Avatar billede mrrius Nybegynder
23. august 2005 - 14:15 #9
du kan evt , sætte begge computer på netværk ( f.eks krydset netkabel) og overføre data fra en computer til en anden.
Avatar billede flemmingha Nybegynder
05. august 2011 - 13:00 #10
meget sent svar men her er det