Avatar billede mlindegaard Nybegynder
04. juli 2005 - 14:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indsamling af form felter

Hej,

Jeg har et stort script hvor der bliver lavet en masse form felter og alle med et unikt navn, men da det bliver lavet dynamisk kender jeg ikke formfelter navnene.

Hvordan opsamler disse form felters data når der bliver trykket gem, da jeg jo ikke kender felternes navne. Er der nogen der kan hjælpe mig her??

På forhånd tak :-)
Avatar billede busschou Praktikant
04. juli 2005 - 14:58 #1
Du kan hente alt som bliver postet ved Request.Form
Prøv lave en
response.write request.form
Så vil du se alt som er i hele din form når den er submittet
Der dannes en lang kommasepereret streng
Den kan du så hive fat i og jonglere med for at finde længden og navne mm :o)
Avatar billede softspot Forsker
05. juli 2005 - 00:25 #2
Du kan også gøre sådan:

For Each field in Request.Form
  Response.Write(field & " = " & Request.Form(field) & "<br>")
Next

field vil så være det der står i name-attributten i feltet på formularen.
Avatar billede busschou Praktikant
27. juli 2005 - 16:06 #3
mlindegaard >> kommet videre? lukketid?
Avatar billede mlindegaard Nybegynder
27. juli 2005 - 22:22 #4
busschou, lav et svar, så får du point.
Avatar billede busschou Praktikant
27. juli 2005 - 22:25 #5
oki doki da :o) håber du fik det til at virke