Avatar billede prowler Nybegynder
02. juli 2005 - 22:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Porno-link på mit site?

Hej eksperter, jeg har downloaded JAG (Just Another Guestbook) og integreret den på en side der er under udvikling http://www.rageborne.com/ragebornehp4.html under guestbook...

Mit problem er, at hvis man vil skrive en besked i gæstebogen, og undlader at udfylde nogle felter, så laver den et link til www.1know.com...? Kig eventuelt selv, men det er et pornosite, og jeg aner simpelthen ikke, hvor den kan være gal i koden :-S

Jeg er ikke den store haj til php, og jeg brugte da også 100 år på at nå så langt med gæstebogen :) Er der nogen der har prøvet noget lignende? Og hvad gjorder I?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2005 - 22:46 #1
Kan ikke se der linkes nogen steder...
Avatar billede prowler Nybegynder
02. juli 2005 - 22:57 #2
Kan det så være noget spam halløj på min computer der laver det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juli 2005 - 23:07 #3
Muligvis...
Avatar billede prowler Nybegynder
02. juli 2005 - 23:13 #4
Hmm... :-S - men så tak for hjælpen da
Avatar billede prowler Nybegynder
02. juli 2005 - 23:13 #5
:)
Avatar billede prowler Nybegynder
02. juli 2005 - 23:20 #6
- Afsluttet -
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2005 - 00:09 #7
Ikke uden du accepterer et svar - dit eget :)
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
03. juli 2005 - 18:16 #8
Den melder en fejl ved mig IE6.0 -

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /usr/websites/web00087/www.rageborne.com/jag/guestbook.php:5) in /usr/websites/web00087/www.rageborne.com/jag/inc/general.php on line 15

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/websites/web00087/www.rageborne.com/jag/guestbook.php:5) in /usr/websites/web00087/www.rageborne.com/jag/inc/general.php on line 15
Avatar billede prowler Nybegynder
08. juli 2005 - 01:01 #9
Fejlen er rettet og siden hedder nu http://www.rageborne.com alt skulle virke efter hensigten... og jeg accepterer lige mit eget svar he he