Avatar billede boye101 Nybegynder
02. juli 2005 - 19:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ca 100 gb er forsvundet

Hej...!

Jeg har lige formateret min pc, og da jeg starter den op igen er der ca forsvundet 100 gb for min HD.... Hvad skal jeg gøre...

Hilsen

Andreas
Avatar billede joryje Nybegynder
02. juli 2005 - 19:38 #1
Det kan være du har formateret din harddisk i et filformat der ikke kan håndtere så store drev...
Avatar billede boye101 Nybegynder
02. juli 2005 - 19:41 #2
Jeg har formateret den til NTFS.....
Avatar billede donby Nybegynder
02. juli 2005 - 20:12 #3
hvor stor er harddisken?? hvis du ikke har installeret sp1 eller sp2 kan win xp ikke genkende partitioner over 137 gb. Efter installering af sp2, gå ind i kontrol panel, administration, computer administration.. ovre til venstre vælg diskhåndtering. Hvis der er plads der ikke er allokeret kan du se det her, så er det bare at højre klikke og vælg opret ny partition
Avatar billede boye101 Nybegynder
02. juli 2005 - 20:18 #4
tak for det...! jeg tror nok at disken er på 250 gb ca! jeg er igang med at hente sp2
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2005 - 12:03 #5
<boye101>: Hjalp det ?

Eller glemmer du også denne tråd som de andre:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=boye101&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on