Avatar billede clasen1974 Nybegynder
02. juli 2005 - 12:14 Der er 3 kommentarer

Åben et link i en table

Hej!

Jeg er ved at lave en hjemmeside, med en gæstebog på, men problemet er at den (gratis)gæstebog jeg bruger er fra en anden server, og når man trykker på linket til gæstebogen åbner den sig i hele siden.

Det jeg gerne vil have den til at gøre er at den åbner inde i en table, eller på en eller anden måde får den til at blive på siden, så den ikke hopper vidre til en anden.

Er der et script af en eller anden form som kan bruges...
I kan se siden med gæstebogen her: http://www.michaeljjackson.frac.dk/gestebog.htm

den som giver den rigtige løsning får 200 point, for det er meget vigtigt...

/Clasen
Avatar billede roenving Novice
02. juli 2005 - 12:26 #1
Så er du nødt til at placere en iframe inde i din tabel, og så linke gæstebogen over der, f.eks.

<a href="http://signmybook.com/users/002111/index.html" target="guestFrame">Skriv i gæstebogen</a>

-- og iframen:

<iframe src="about:blank" name="guestFrame" style="width:300px;height:225px;"></iframe>
Avatar billede clasen1974 Nybegynder
02. juli 2005 - 13:05 #2
1000 tak, fedt script, kendte det ikke, men gør det nu... 200 point fuldt ud fortjent... Send venligst en besked som svar...

/Clasen!
Avatar billede roenving Novice
03. juli 2005 - 12:00 #3
Behold du selv de fleste point !-)

Velbekomme '-)