Avatar billede edvardj Novice
02. juli 2005 - 10:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Cycling manager 4

jeg søger et link(opdateringen) evt hjemmesiden med opdateringer til dette spil, jeg kan ikke finde nogle

gerne danske sider
Avatar billede malle_mj Nybegynder
02. juli 2005 - 10:42 #1
Avatar billede malle_mj Nybegynder
02. juli 2005 - 10:43 #2
Avatar billede edvardj Novice
02. juli 2005 - 10:59 #3
??? hvorfor smider du det link ???
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
02. juli 2005 - 11:21 #4
Her er der en patch... desvrærre på engelsk  kan ikke finde en på dansk
******************************************
http://67.43.157.220/download.php?id=1433 (English retail v1.3rb patch)
******************************************

Og her er hvad den indeholder, også på engelsk desværre. stadig intet fundet på dansk.
******************************************

Cycling Manager 4 by Cyanide Studio - English retail v1.3rb patch

The following features are in Patch 1.3rb of Cycling Manager 4:

* Adds a 'missing element'

The following features are in Patch 1.3r of Cycling Manager 4:

* (Database) Corrections to travel costs for 3 races (Peace Tour, Tour of
Romandy, Switzerland Tour)
* (Database) Adjustment to some rider attributes
* (Individual Time Trial) Improved gameplay with, notably, a slider to adjust
pedalling speed
* (Individual Time Trial) More difficult for a rider to win a prologue or
short
time-trial
* (Individual Time Trial) Easier gameplay to win a long time-trial
* (Race) Possibility for retirement after a fall
* (Race) Better gameplay for sprints. 3 kms instead of 2 kms for flat stages
sprints and 1.5kms instead of 1km for intermediate sprints.
* (Management) Weird rosters in the world championships are fix now.
* (Management) Riders of 40 and over go into retirement. (In certain, rare,
cases riders did not retire).
* (Management) Possibility for decrease in "Hills" attribute, as with other
attributes, as rider gets older.
* (Multiplayer) Stage mode, custom teams, for stages after a rest day => there
we re a bug with empty rosters. this is fix now.

* (AI Tour)
- Better co-leader management for AI teams.
- The best outsiders don't have anymore a teammate role on flat stages.
- An AI leader who is in a good feeling moment (green highlight) doesn't
launch anymore an attack "suicide"
- Correction to bug where, in certain cases, the leaders took on relays in
the pack (on a flat stage)
- If a team is on a numerical superiority in a breakaway, other escapers
doesn't take relays.
- It's more hard to be in an early breakaway with a good rider or a leader.
- If a big leader lost time on a stage and can't compete anymore for general
classification, he has now a free position instead of being a teammate.
- It's harder for early breakaways to win stages.
- In the final of flat stages, if the pack is grouped, sprinters teams make
the train instead of leaders teams.
- More variations with early breakaway attackers
Avatar billede edvardj Novice
02. juli 2005 - 11:51 #5
det er da hammeringe at deres navne ikke er rigtige jeg ved godt at det sikkert har noget med rettigheder at gøre men alligevel
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
04. juli 2005 - 10:51 #6
tak
Avatar billede fcs Novice
14. juli 2005 - 11:52 #7
Malle_mj>> Den slags spam gider vi ikke herinde. Du får hermed en advarsel og sker det igen vil din brugerstatus blive taget op til revision.

Mvh.

FCS/Coadmin