Avatar billede joaqin Nybegynder
02. juli 2005 - 07:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bedre måde at lave metatags i frames

Hej alle eksperter
Avatar billede joaqin Nybegynder
02. juli 2005 - 07:53 #1
ups
Jeg havde tænkt at sætte nedenstående "script"
ind på siden
www.danskkredit.dk

<TITLE>danskkredit</TITLE>
<META NAME="Title" CONTENT="danskkredit">
<META NAME="Description" CONTENT="Dansk kredit tilbyder lån til lav rente. Indfrielse af dyre forbrugslån.Lån i fast ejendom til lav rente ">
<META NAME="Keywords" CONTENT="indfrielse af lån, billige lån, danskkredit, hjælp til lån. lån i fast ejendom. kreditvurdering, billige lån, forbrugslån ">
<META NAME="Robots" CONTENT="INDEX,NOFOLLOW">
<LINK REV=made href="mailto:info@danskkredit.dk">
<META HTTP-EQUIV="Reply-to" CONTENT="info@danskkredit.dk">

<META NAME="DC.Title" CONTENT="danskkredit">
<META NAME="DC.Description" CONTENT="Dansk kredit tilbyder lån til lav rente. Indfrielse af dyre forbrugslån.Lån i fast ejendom til lav rente ">
<META NAME="DC.Subject" CONTENT="indfrielse af lån, billige lån, danskkredit, hjælp til lån. lån i fast ejendom. kreditvurdering, billige lån, forbrugslån ">
<LINK REL="schema.dc" HREF="http://purl.org/metadata/dublin_core_elements">

Har i nogen bedre ideer da det jo er opbygget i frames

venligst joaqin
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juli 2005 - 08:19 #2
Der er jo masser af ord, du skriver i dine description/keywords-metatags, der rent faktisk ikke står på dine sider (i hvert forside-frames). Det kan en søgemaskine opfatte som spam.

Og på en frameside med underframes, kan der jo slet ikke stå noget ;)

1) Glem alt om keywords-metatags på frames siden.
2) Skriv på hver underframe kun ord, der rent faktisk står på siden, og kun relativt få
0) Metatags betyder reelt ikke noget særligt. Brug din tid på at skrive indhold på dine sider, der kan findes i stedet for.
3) Så kommer folk ind fra søgemaskiner direkte på dine underframes, og det skal du så forholde dig til. Enten drop frames, eller lav noget javascript, der "bryder ud" af frames.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juli 2005 - 08:21 #3
Og der er bestemt ingen grund til at skrive det samme 2 gange:
<META NAME="Keywords" CONTENT="indfrielse af lån, billige lån, danskkredit, hjælp til lån. lån i fast ejendom. kreditvurdering, billige lån, forbrugslån ">
Avatar billede joaqin Nybegynder
02. juli 2005 - 11:03 #4
Hej erikjacobsen

Kan du give mig et eks på siden boligrådgivning
Keywords=
Describtion=
I et simpelt script

Mvh
Joaqin
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juli 2005 - 11:33 #5
Den side hvor der står

Bolig rådgivning
- Vi tilbyder juridisk rådgivning
- Via advokat
- I forbindelse med køb og salg af fast ejendom

??

Øh - hvad om du koncenterede dig om at få noget relevant indhold på siden. Den dér sælger ingenting. Kommer jeg til sådan en side vil jeg opfatte den som dybt useriøs.

Brug tiden på indholdet, og så kan du overveje hvad der skal stå i metatags.
Avatar billede joaqin Nybegynder
02. juli 2005 - 11:39 #6
Ok det vil jeg gøre
Tak for de gode råd
opret venligst svar for points
mvh
Joaqin
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juli 2005 - 11:40 #7
Jeg samler skam ikke på point, tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. juli 2005 - 15:45 #8
Du skal være meget forsigtig med meta når vi taler framesider og søgemaskiner. Søgemaskinerne bryder sig ikke om søgeord i meta der ikke også findes i sidens indhold. Dette betyder at du let kommer til at fylde meta i en side der reelt er tom. Du bør derfor kun sætte meta på indholdssider
Avatar billede joaqin Nybegynder
23. december 2005 - 11:16 #9
Lukker spg
Glædelig Jul
j