Men der må da være en nemmere måde at gøre det på... Nu er det nemlig sådan at jeg skal definere 105 variabler i én frame og så tænkte jeg at det da var en ufattelig dum måde at gøre det på hvis jeg selv skulle skrive alle variablerne ind... Det må der da være en løsning på... HAvde forestillet mig noget i retning af det her:
tal = Number(1); while (Number(tal)<=105) { set (eval(\"knap\" add Number(tal)), eval(\"backup\" add Number(tal))); tal = tal+Number(1); }
Hvordan kan jeg gøre sådan at den osS virker? Som den står nu virker den nemlig ikke og min fil kommer til at fylde RET meget hvis jeg skal definere alle de variabler (skal gøres i mange frames nemlig)
hoejrup-> Dunno... Sikkert pga. nogle useriøse indlæg i Fri Debat, men kan ikke se det skulle være grund til at slette mig (skadede jo ikke nogen) (blev osS slettet med VoiD)
Hoejrup det havde jeg ikke set. Gad ikke følge diskussionen.
Imp - grunden til at jeg ikke fulgte med - var din spamming. De første 7 gange får man en mail og kigger, men når det er ligegyldige kommentarer gider man til sidst ikke glo længere.
Jo af og til spammer jeg også selv - så no offense.
well - sorry jeg floodede... Men Nikolaj og Hoejrup... Den skal ikke give outputtet \"backup1\" osv... Den skal give outputtet af variablen backup1.... backup1 er nemlig en variabel. Dvs. at hvis
imp_igen> Det er den metode jeg anvender i mit flash spil, og som jeg har beskrevet i dette spørgsmål tidspunkt record: 07/04 2001 16:41:42. Den ligner ikke din version, men den virker perfekt i Flash 5 til Mac. For det er nemlig programmet, der har lavet konverteringen fra Flash 4 til Flash 5.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.