Avatar billede dnx Nybegynder
27. juni 2005 - 01:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Installation af PhpBB - Php der driller?

Hej, jeg er ved at prøve at få phpbb forum til at kører på min server... Jeg sidder dog lidt fast fordi den kommer med fejlen "An error has occurred during installation
The PHP configuration on your server doesn't support the database type that you chose"

Hvordan får jeg php til at understøtte min Mysql database? kører en 4,x Mysql...
Avatar billede varmeskud Praktikant
27. juni 2005 - 08:11 #1
tjek inden hos www.phpbb2.dk der er en masse godt samt vejledninger til det hele stort set.
Avatar billede dnx Nybegynder
27. juni 2005 - 13:10 #2
Har ikke kunne finde noget der hjælper... ;(
Avatar billede dnx Nybegynder
27. juni 2005 - 16:31 #3
Ikke nogen der kan hjælpe?
Avatar billede jensanders Nybegynder
27. juni 2005 - 18:06 #4
MySQL 4.x skal virke. Fejlen ligger et andet sted.
Har serveren php 4.x ?
Avatar billede jensanders Nybegynder
27. juni 2005 - 18:07 #5
Du kan ikke chmod på en Windowsserver, kun på linux
Avatar billede dnx Nybegynder
27. juni 2005 - 19:16 #6
serveren har php 5,x og går ud fra mysql virker som det skal....

Ved godt at jeg ikke kan bruge CHMOD i windows, men er det problemet? (evt. løsning til problemet?)