Avatar billede finn32 Nybegynder
31. oktober 1999 - 13:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

BILLIGT-WEBHOTEL.DK ???

Jeg står og skal til at have mit første domæne. Jeg har høret at billigt webhotel er godt/billigt.
Er der nogen der kan bekræfte dette ?
Avatar billede razor Nybegynder
31. oktober 1999 - 14:10 #1
wiktor.dk
www.dht.dk
Avatar billede linder Nybegynder
31. oktober 1999 - 14:14 #2
Jeg ville i første omgang tage et kig på deres egen hjemmeside.
- Jeg kan ikke finde nogen addresse på firmaet.
- Dernæst kigger jeg hvem der ejer domænet billigt-webhotel.dk - det er regget til en privatperson, med et mobilnummern.
Ud fra det, ville jeg konkludere, at det var ikke noget jeg ville kaste mig ud i.
prøv i stedet www.digiweb.dk eller www.teaminternet.dk

/Morten
Avatar billede mccookie Seniormester
31. oktober 1999 - 14:28 #3
Hej Finn32

Billigt-webhotel fungere udenmærket, jeg bruger det selv og har man spørgsmål svare Jesper(ejeren) rimligt hurtigt på ens spørgsmål

Han "køber" webhotellet på en amerikansk server der hedder http://www.pair.com og det er http://www.nettonet.dk der sørger for domænet

Han sørger blot for at du betaler i Dkr. og får dansk support -Så du behøver ikke at frygte noget

MVH. McCookie
Avatar billede finn32 Nybegynder
31. oktober 1999 - 14:51 #4
Hej mccookie !
Hvad er adressen til din side ?
Så jeg kan se hastigheden.
Avatar billede asbjoern Nybegynder
31. oktober 1999 - 16:17 #5
Jeg er blevet lidt nysgerrig hvad koster det i kroner og øre?????
Avatar billede finn32 Nybegynder
31. oktober 1999 - 18:31 #6
Linder:
Det er alt alt for dyrt med www.digiweb.dk eller www.teaminternet.dk
Det koster jo 2x så meget som billigt webhotel.
Og når nu McCookie siger ok for det...

Asbjørn:
Der står på deres side at det koster 495 kr
Avatar billede hirtshals Nybegynder
31. oktober 1999 - 18:34 #7
Digiweb.

995 DKK for 1 helt år, incl registring, dk. domæne, og 5 mb plads, det er sgu da billigt

http://www.digiweb.dk

Avatar billede mukke Nybegynder
31. oktober 1999 - 18:34 #8
Bemærk at pair er amerikansk.
Hvis det er en dansk side man regner med at lave er det klart bedre at hoste på en dansk side - det givere hurtigere svar-tider.
Avatar billede klas Juniormester
31. oktober 1999 - 18:55 #9
http://www.cosmic.dk/web

priser fra 39 kr. med de bedste tekniske specikationer på det danske marked..

kontakt mig på icq 10385865 hvis der erspørgsmål :o)
Avatar billede mccookie Seniormester
31. oktober 1999 - 19:46 #10
billigt-webhotel tilbyder 30 mb, 1 pop3 email og 100 mb/dag

Der er nogle link på siden, som du evt. kan prøve da min siden ikke er færdig

Men prøverne taget i betragtning så syntes jeg at hastigheden er OK

McCookie
Avatar billede s Nybegynder
01. november 1999 - 19:18 #11
Ellers prøv http://www.danmarks.nu . Det er det billigste webhotel med ASP jeg har kunne finde.