Avatar billede chrha22 Nybegynder
24. juni 2005 - 01:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Omskrivning af C#

Hej derude.

Jeg har fundet en C#-skrevet class til brug ved Serial-kommunikation.

I det tilhørende win-app-eksempel henter programøren data via flg. funktion:

private void RecvTimer_Tick(object sender, System.EventArgs e)
{
byte[] b;
uint nBytes = this.Port.Recv(out b);
if(nBytes > 0)
{
    this.RxDataUpdate(Encoding.ASCII.GetString(b));
}

Jeg har ikke haft held til at omskrive denne funktion til vb.net og få et output. Er der nogen der kan hjælpe til at omskrive det til vb.net?

på forhånd tak.
Avatar billede burningice Nybegynder
25. juni 2005 - 12:17 #1
Private  Sub RecvTimer_Tick(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs)
Dim b() As Byte
Dim nBytes As System.UInt32 =  Me.Port.Recv( b)

If nBytes > 0 Then
    Me.RxDataUpdate(Encoding.ASCII.GetString(b))
End If

End Sub
Avatar billede chrha22 Nybegynder
12. april 2006 - 18:17 #2
Lukker