Avatar billede 2802 Nybegynder
23. juni 2005 - 18:23 Der er 2 kommentarer

Internet og tv

Jeg skal til at flytte i lejlighed. Der er ikke noget fælles netværk, hvad angår internet og tv-kanaler. Lejligheden er klargjort til tv og internet, men da det er et lille kompleks er det op til den individuelle selv at installere.

Det jeg ønsker er at have en trådløs netværksforbindelse samt at kunne se Onside om søndagen.

Er der så nogen der kender en udbyder der kan slå disse to fluer med et smæk...
Avatar billede sorenbs Nybegynder
23. juni 2005 - 18:34 #1
Hvis Telia stofa dækker, kan de både levere internet og diverse tv-kanaler.

Prøv at læse lidt her:
http://www.stofa.dk/

og her kan du se om de dækker dit område:
http://www.stofa.dk/stofanet/kanjegfaa.php
Avatar billede jokkejensen Novice
23. juni 2005 - 21:24 #2
TDC kabel er også et godt alternativ, er personligt ikke begejstret for stofa, der deres priser ligger til at man tager den løsning der kun tillader X antal GB.. og jeg vil helst have fri trafik.. hvilket TDC leverer, til rigtige gode penge, og ret hurtige forbindelser over kabelnettet.