Avatar billede harryfink Praktikant
23. juni 2005 - 14:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

GTA: San Andreas - lyden hakker

Hej,

Når jeg spiller mit nyindkøbte GTA: San Andreas, så hakker lyden (kliklyde, ala en ridset LP). Spillet kører fint hvad grafik osv. angår, og radiomusikken hakker heller ikke. Altså må det være lydeffekterne i selve spillet.

Min PC overholder systemkravene (128 MB GeForce, 384 RAM, AMD Athlon 1600+, osv.), så det er ikke dér den er gal.

Mit lydkort er et SoundBlaster Live!, (ikke 5.1 - blot 4.1.) og jeg har de seneste drivere dertil.

Jeg har prøvet at sætte hardwareaccelerationen for lyden ned.

Jeg har udskiftet eax.dll med en ældre udgave.

Jeg har fulgt et forslag fra et andet forum om at ændre DirectSound-værdier i registreringsdatabasen fra 0 til 1 og vice versa.

Jeg har prøvet at geninstallere spillet.

Jeg har prøvet både med DirectX 9.0c og b.

Nogen idéer? Det er jo sindssygt frustrerende... Spillet ser fantastisk ud jo!!

På forhånd tak,

Mikkel :)
Avatar billede boxer Nybegynder
23. juni 2005 - 14:39 #1
Hjælper det at deaktivere dit antivirusprogram?
Avatar billede boxer Nybegynder
23. juni 2005 - 15:18 #2
Avatar billede boxer Nybegynder
26. september 2005 - 13:00 #3
Fandt du løsningen?
Avatar billede harryfink Praktikant
10. oktober 2005 - 20:09 #4
Nej.