Avatar billede slott_hansen Nybegynder
23. juni 2005 - 09:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firefox ser noget mærkelig ud

Jeg ved ikke hvad jeg har gjort, men efter jeg har startet min linux maskine op idag, er firefox gået helt i smadder. Alle fonte er vandrette streger over alt - så jeg kan ikke bruge den til noget som helst. Menuer, sider - ALT!

Hvem kan hjælpe ?

Jeg køre fedora core 4
Avatar billede slott_hansen Nybegynder
23. juni 2005 - 10:17 #1
Jeg har lagt et screenshot af hele balladen her:
http://morten.lir.dk/firefoxFuckup.jpg
Avatar billede slott_hansen Nybegynder
30. juni 2005 - 14:52 #2
Tjaaa, en yum upgrade et par dage efter rede min dag...
Avatar billede slott_hansen Nybegynder
26. juli 2005 - 08:28 #3
Arg - nu er fejlen tilbage igen efter opgradering til nyeste firefox verison !!!
Avatar billede slott_hansen Nybegynder
13. februar 2006 - 13:07 #4
Hmmm, jeg husker jeg løste problemet ved at rette i en config fil et eller andet sted - det var et know issue. Er der nogen der kan huske noget om det ?