Avatar billede tzag_dk Nybegynder
23. juni 2005 - 09:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

En figur der bevæger sig

Hej

Hvad vil det koste at få lavet en intro på ca 5-10 sek. hvor der er en figur der bevæger sig med en bold?

// Rene
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2005 - 10:04 #1
Det kommer lidt an på hvad det er for en figur og om den skal tegnes først eller du selv har garfikken osv.

Kan du ikke beskrive lidt mere om det?
Avatar billede tzag_dk Nybegynder
23. juni 2005 - 10:12 #2
Grafikken på tændstik manden har jeg ikke.
Det er bare en tændstik mand som der lige skal bevæge sig lidt, støder ind i et logo og den officiale website åbnes.
Avatar billede younk-dk Nybegynder
23. juni 2005 - 11:01 #3
Kan godt lave det for dig gratis, hvis du giver mig et link så jeg kan se hjemmesiden og logoét.

Men ellers så kontakt mig på dellevela@hotmail.com

(jeg skal nok uploade, så alle kan se det færdige resultat)