Avatar billede mbitsch Nybegynder
21. juni 2005 - 15:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis webhotel med mulighed lagre medie filer

Jeg vil have alt. Gratis. Kan I hjælpe mig ?

Et webhotel som jeg kan bruge Dreamweaver som FTP client.

Et webhotel hvor jeg kan lagre min nogle 5 mb mpeg filer til afspilning.

Et webhotel der er uden reklamer af enhver art.

Jeg giver rigtig mange point til et brugbart svar.

VH

Morten
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
21. juni 2005 - 15:41 #1
tvivler på du finder noget gratis hotel der vil tilbyde det, da det hurtigt kan blive dyrt for webhotellet bare i båndbredde til download af 5mb filer.

men hvis du finder nogen, så sig lige til ... måske vil de købe en storebæltsbro også ;-)
Avatar billede ate Nybegynder
21. juni 2005 - 16:51 #2
Hehe, ja det er rimeligt urealistisk det du beder om :)
Ikke engang de små billige webhoteller tilbyder videoklip, så gratis er nok endnu sværere :)

Hvad du skal have, er et trafikafregnet hotel i stedet. F.eks gullestrup.net
http://gullestrup.net/page/228/228/0/serverhosting.htm
Avatar billede varmeskud Praktikant
21. juni 2005 - 18:03 #3
Høre lige med.

Da det er som at finde en nål på en mark
Avatar billede -els-echelon Nybegynder
22. juni 2005 - 00:40 #4
skal du bruge det til streaming eller bare download? Hvis det er det sidste kan du bare uploade dine filer på www.filefront.com (som er nok så gratis) og så uploade din hjemmeside et andet sted, og eventuelt finde dig i en smule reklame... Selv bruger jeg www.freewebs.com, men min er skrevet i HTML - jeg ved ikke hvordan Dreamweaver virker, og om det kan lade sig gøre at uploade dertil...