Avatar billede webmasterdk Praktikant
20. juni 2005 - 14:00 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Cisco 677, pris?

Hejsa.
Hvad må man give for sådan en brugt?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
20. juni 2005 - 15:04 #1
Og kan sådan en køre på en alm. tdc bredbånds linie?
Avatar billede screem_brille Novice
20. juni 2005 - 15:34 #2
nej den kan ikek bruges på en TDC linie, og den er vel er par hundrede eller 3 værd vil jeg mene
Avatar billede webmasterdk Praktikant
20. juni 2005 - 17:09 #3
argh! kunne få den for 300 :)
Nå, men så er det jo lige meget;)
Avatar billede cooldog_1 Nybegynder
23. juni 2005 - 09:54 #4
Helt ærlig, en cisco router ligger normalt for en brugt, unden den er flash'et. 1200kr
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 14:24 #5
cooldog_1 kan du så ikke sælge 2 677 og en soho 77 for mig? ;)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. juni 2005 - 19:52 #6
screem_brille > Mere data om den soho77 ;)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
25. juni 2005 - 20:35 #8
screem_brille > Noget du gerne vil af med?
mail(at)boegh(dot)nu ;)
Avatar billede jens_bach Nybegynder
29. juni 2005 - 11:46 #9
"nej den kan ikek bruges på en TDC linie," -> det kan den godt :)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
30. juni 2005 - 21:42 #10
jens_bach > venligst at dokumentere... har hørt MANGE steder fra at det ikke er muligt...
Men kun et sted at det kan lade sig gøre.. ved at ændre lidt kryptiske ting i den, som jeg aldrig har hørt om... :-/
Avatar billede screem_brille Novice
30. juni 2005 - 22:02 #11
webmaster denne dukumenteation findes ikke, da det er 2 vidt forskellige teknologier der benyttes, det svarer til en alm benzin dreven bil uden problemer kan køre på vand (sådan groft sat op)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
30. juni 2005 - 22:14 #12
screem > Ja, det var jo det jeg næsten vidste...
Hørte fra en anden, at det havde noget med(og nu er jeg ude på DYBT vand) VCI og VPI at gøre..
Men ved TDC er disse værdier ihvertfald VCI:101, og VPI:0
Og det skulle være disse værdier man skulle rette...
Men jeg har aldrig hørt om dem før... kommer nok snart når jeg begynder på andet semester af CCNA ;)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
30. juni 2005 - 22:29 #13
Et kvikt spørgsmål
Har fået tilbudt en cisco 831, hvad må man give for sådan en, og dur den på tdc alm. adsl?
Kan se at tdc bruger den til deres professionelle bredbånd
Avatar billede screem_brille Novice
01. juli 2005 - 02:12 #14
webmaster det er ikek kun de 2 ting men selve måden de taler sammen, du kan bedre sammenligne det med at både TCP/IP og IPX kan køre over et cat5 kabel, men de 2 teknologier kan jo som bekendt ikek tale sammen
Avatar billede webmasterdk Praktikant
01. juli 2005 - 02:22 #15
Ok, takker ;)
Avatar billede jens_bach Nybegynder
02. juli 2005 - 19:51 #16
screem_brille -> det virker da fint. hvad skulle problemet da være. som webmasterdk siger så bruger tdc vci 101 og vpi 0

cbos#set int wan0-0 vpi 0
cbos#set int wan0-0 vci 101

så nemt er det :)

screem_brille -> tjek lige dine kilder igen,
Avatar billede webmasterdk Praktikant
02. juli 2005 - 21:39 #17
Jens Bach > Er "desværre" for sent at tjekke nu, får en Cisco 831 med posten på mandag istedet for :)
Så langt så godt...
Så skal jeg bare til at lære at omgås IOS. ;)
Avatar billede jens_bach Nybegynder
03. juli 2005 - 16:00 #18
det var nu også mest for at sige det til screem_brille