Avatar billede henriksp Nybegynder
19. juni 2005 - 15:12 Der er 3 kommentarer

Kopiere lange filnavne. Win XP går i stå!

Jeg er ved at kopiere en masse filer og mapper til en backup harddisk, jeg markerer det hele op i stifinder og kopierer til et endet drev, men når processen når til et langt filnavn saa gaar den i stå. Hvordan kan jeg søge min harddisk igennem for filer med lange filnavne (Så jeg kan omdøbe dem)? eller undgå at processen stopper?
Avatar billede gratis Nybegynder
19. juni 2005 - 15:35 #1
Avatar billede henriksp Nybegynder
20. juni 2005 - 15:35 #2
Det ser ud som et fint program, men det er ikke gratis
Avatar billede gratis Nybegynder
20. juni 2005 - 16:09 #3
nope det er det ikke men kunne ikke finde et der var gratis...