Avatar billede durany Nybegynder
18. juni 2005 - 16:46 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

hmm surftown? eller 1go? eller andre?

hej..

jeg ville lige spørge herinde.. siden altså at 1go.dk ikke udbyder webhotel for tiden så ville jeg lige høre om der var et så enkelt og nemt system man kunne bruge.. synes selv den er utrolig nemt at anvende.. men er der andre webhoteller man kan samligne med 1go?.. har nemlig kun prøvet det. hva med surftown? hvor dan er det.. eller er der andre gode forslag fra folk med erfaringer på områdeT???

thnx
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2005 - 16:55 #1
Jeg vil ikke anbefale nogle af disse.
Men jo surftown er da noget ala det samme som 1go.

Dog vil jeg mene at hvis du skal køre noget seriøst, ville jeg benytte en list dyere udbyder, men derved også for mere for pengene.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. juni 2005 - 17:02 #2
surftown er et ok webhotel...hvis det er en privat hjemmeside er de ok at bruge!

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. juni 2005 - 17:03 #3
men hold fingrene væk fra det webhotel der hedder B-ONE (de er verdens største amatører!!)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. juni 2005 - 19:28 #4
Jeg ka' også anbefale www.surftown.dk - jeg har fem hjemmesider knyttet dertil...
Avatar billede whee Nybegynder
19. juni 2005 - 10:46 #5
Lidt dyrere men god kvalitet og support www.elitehost.dk
Avatar billede jensanders Nybegynder
26. juni 2005 - 23:41 #6
Jeg har mellemløsningen til 10 sites hos www.surftown.dk og det er jeg fuldt tilfreds med. De har mange gode funktioner og en næsten ubetydelig nedetid på 2 minutter hver 3. måned.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2005 - 07:38 #7
pointfordelning ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2005 - 07:39 #8