Avatar billede pnr Nybegynder
17. juni 2005 - 14:40 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp til at bruge javascript i xsl

Jeg bruger noget javascript i min for i min xsl fil, men jeg når jeg afvikler det kan den ikke finde elementerne, nogen der kan hjælpe?

Jeg har følgende kode

<xsl:template match="/">
    <table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0">
        <form name="form" action="http://www.test.asp?id=1" onsubmit="return false;" target="_blank" method="post">

<tr>
<td style="text-align: center;padding-top: 10px">
    <select name="_maerke" class="pulldown" >
<option value="">Vælg </option>
<option value="test1">test 1</option>
<option value="test2">test 2</option>
</td>
</tr>
<tr>
    <td style="text-align: center; padding-top: 7px">
        <select name="_type" class="pulldown">
            <option value="">Vælg </option>
            <option value="test1">test 1</option>
            <option value="test2">test 2</option>
        </select>
    </td>
</tr>
<tr>
    <td class="laesMere"><a href="java script:document.form.maerke.value=document.form._maerke.value;document.form._maerke.value=document.form._type.value;document.form.submit();">Find</a>
    </td>
</tr>
</form>
</table>
</xsl:template>
Avatar billede softspot Forsker
17. juni 2005 - 17:28 #1
Hvor er det felt der hedder maerke?

Prøv evt. at undlade brugen af underscore som det første tegn i variable (jeg ved det bør fungere, men man er bare lidt mistroisk engang imellem :))...
Avatar billede pnr Nybegynder
20. juni 2005 - 06:08 #2
Det virker stadig ikke...
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2005 - 12:10 #3
Dit spørgsmål har sådan set intet med XSLT at gøre - det er et JavaScript spørgsmål - det din kode mangler er et felt i formen, der hedder "maerke", som softspot så rigtigt spørger hvad er (jeg gætter på en "hidden" input?)

/CS
Avatar billede pnr Nybegynder
23. juni 2005 - 06:32 #4
Mit problem  var at  jeg havde en anden form på siden med samme navn og samme indhold...

Jeg beklager spørgsmålet som ikke kunne løses ud fra det jeg havde posted!

I skal begge have mange tak for jeres kommentare, smid nogle svar så deler vi pointne...
Avatar billede softspot Forsker
23. juni 2005 - 23:49 #5
Her var mit :)
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2005 - 15:39 #6
og mit kom dér...

/CS